Novinky a zajímavosti ze světa piva

na 1.stranu

zprávy ze všech pivovarů

První dojem: Monopol pozvedává teplickou pivní kulturu

Publikováno:před 2 letyZdroj:Lidovky.czAutor:Ondřej StratilíkMonopol

Secesí líznutý interiér, nekuřácké prostředí a navrch velmi povedená piva uvařená sládkovou Martinou Valterovou. To všechno dělá z teplického Monopolu minipivovar na velmi vysoké úrovni.

Porodní bolesti nebo spíš libovůle úřadů způsobila, že Monopol musel několikrát odsunout termín otevření. Poprvé jsem tak jeho pivo ochutnal až poslední květnový víkend při zahájení teplické lázeňské sezóny. Před stánkem, kde se čepovala polotmavá jedenáctka (velmi rychle došla), světlá dvanáctka a svrchně kvašený Ale, se tvořila vůbec nejdelší fronta. A přesně po týdnu jsem se dostal přímo do pivovarské restaurace.

Schovává se v bývalém tanečním sálu U Labutě na Masarykově třídě za kavárnou rovněž patřící Monopolu. Technologie na výrobu piva je v prvním patře stejně jako galerie s několika stoly, příjemnější a pohodlnější posezení nabízejí stoly a židle v přízemí. Při mé návštěvě se v nekuřácké a stylově vybavené restauraci čepoval světlý ležák 12° (půl litru za 33 Kč), polotmavý ležák Karlík 11° (za 33 Kč), polotmavý višňový ležák (za 36 Kč) a čtrnáctistupňový Ale (za 45 Kč).

První volba padla na svrchně kvašený speciál. A stejně jako na lázeňské i při konzumaci přímo v minipivovaru přináší velmi dobrý zážitek. Ač ze začátku působí lehce (i díky jeho svěží citrusové vůni), chuťový požitek rychle umocňuje mocná hořkost. „Ejl“ zdobí velká pitelnost. Využil jsem pak i pivní degustační set - výčepní do skleniček na dřevěném prkýnku natočí decilitrové vzorky všech čtyř naražených piv za celkových 49 korun.

Polotmavá jedenáctka působí jako lehké pivo ideální na odpoledne po práci, světlá plná dvanáctka v sobě nese všechny atributy klasického ležáku a polotmavý višňový speciál překvapuje ideálně smíchanou chutí bez „sladkých“ dojmů. Zkrátka rychlá návštěva se povedla a nezbývá než sládkovou Martinu Valterovou pochválit.

Produkty minipivovaru Monopol jsou už druhými pivními specialitami, které lze v Teplicích ochutnat. Pionýry tu byly svrchně kvašený Mistr lázeňský a Ležák lázeňský prodávané přímo v lázních. Ty však vaří litoměřická Labuť. Takže až nyní je teplická pivovarská tradice definitivně obnovena.

Holba Šerák je pivem České republiky 2015

Publikováno:před 2 letyZdroj:První zprávyHolba

Holba Šerák Speciál 13,51 se stal absolutním vítězem degustační soutěže, vyhlašované na Slavnostech piva v Českých Budějovicích. Svoji jedinečnost tady potvrdil i oblíbený Šerák a stal se tak šampionem nejsilněji zastoupené kategorie světlých výčepních piv.

Holba bodovala také mezi kvasnicovými a nefiltrovanými pivy, kde vyhrál Kvasničák. Kromě 3 vítězství si Ryzí pivo z hor ze soutěže odváží další 4 medaile pro Holbu Šerák polotmavý, Holbu Free, Holbu Speciál i ochucenou Holbu Horské Byliny, které piva získala v příslušných kategoriích.

Šerák se stal favoritem celé soutěže a pivovar Holba jako jediný získal celkem 7 ocenění v příslušných kategoriích. Jde o další v řadě ocenění, která řadí Holbu mezi nejlepší piva u nás. Holba se prosadila nejen svoji vyladěnou chutí, ale i celkovou charakteristikou. Degustátoři vysoko ocenili její říz, barvu, hustou pěnu a vysokou pitelnost, pro Holbu typickou.

„Je to mimořádný úspěch, který je výsledkem poctivé práce, orientované na spokojenost konzumenta. Tradiční výroba piva nám umožňuje, aby si vzalo to nejlepší ze sladu i chmele. Pivo vaříme z horské vody z vlastních pramenů a dáváme mu čas, aby vyzrálo. I proto se stal Šerák symbolem Jeseníků a vítězí nejen u konzumentů, ale i odborníků,“ k úspěchu vyjadřuje ředitel pivovaru Holba Vladimír Zíka.

Holba už 141 let drží tradiční výrobu piva podle původních receptur a tím získává svoji jedinečnost. Zatímco je dnes kvalita piva samozřejmostí, to co konzumenti žádají, je chuťová odlišnost. A právě díky tomu zájem o hanušovickou Holbu každý rok roste.

V 19. ročníku Slavností piva, vyhlašovaného v Českých Budějovicích, soutěžilo na 300 piv v 19 kategoriích. Soutěžní piva pečlivě hodnotilo několik desítek degustátorů v anonymní degustaci. Olomouckénovinky.cz informovala Mgr. Hana Matulová, mediální zástupce pivovaru Holba.

Pivovarské slavnosti s Březňákem v Ústí nad Labem

Publikováno:před 2 letyZdroj:Marketingové novinyVelké Březno

„Pořádně napěněnou zábavu“ slibuje hudební open air událost: Pivovarské slavnosti, kde se letos stala značka Březňák generálním partnerem. Uskuteční se tento týden v sobotu 13. 6. 2015 v Letním kině v Ústí nad Labem. Návštěvníci se mohou jako každoročně těšit na zajímavé kapely i skvělé pivo. Začátek akce je ve 12:00 hodin.

Na Pivovarské slavnosti se chodí nejen za dobrou zábavou, ale především za skvělým pivem. I letos jich zde bude jako obvykle velký výběr. Návštěvníci budou mít možnost ochutnat hned několik druhů piva z portfolia pivovaru Velké Březno včetně originálního Březňáka Märzen. Na čepu bude i Zlatopramen 11, Krušovice Pšeničné a mnoho dalších piv. Připravena bude i letošní novinka Strongbow cider v několika příchutích a pivo Desperados. K pivu se bude prodávat i vhodné jídlo.

Hudební hvězdy budou vystupovat na dvou pódiích. Vyvrcholením večera se jistě stane závěrečný koncert legendární skupiny Olympic.

Na Pivovarské slavnosti se platí vstupné, které v předprodeji činí 100 korun a přímo na místě 150 korun. Součástí každé vstupenky je kupon na jedno pivo značky Březňák zdarma. Děti do 120 centimetrů vstupné neplatí.

Pivofest: Žejdlíky do rukou a hurá do Trutnova

Publikováno:před 2 letyZdroj:Krkonošský deníkAutor:Petr Vaňous

Kromě ochutnávky zlatavých moků z několika blízkých i vzdálených pivovarů čeká na návštěvníky i vystoupení Anny K., Turba a UDG.

Milovníci zlatavého moku mají již jistě v kalendáři zaškrtnuté datum 13. června, kdy se na trutnovském Krakonošově náměstí uskuteční již dvanáctý ročník oblíbeného Pivofestu. Nejen o pivních prožitcích, ale i o doprovodných akcích se Deníku svěřil pořadatel podniku Daniel Šafr.

Letos se Pivofest v Trutnově uskuteční po dvanácté. Přinese něco nového?
Vedle programu, kterému letos budou dominovat Turbo, Anna K., UDG nebo Memphis, se návštěvníci mohou těšit na řadu pivovarů, které jsme na Pivofestu v minulosti ještě neměli. Jsou to Sedlčanský pivovar Krčín, U tří růží, Břeclav nebo rodinný pivovar z Vrchlabí Hendrych. Opět ale půjde o příjemnou akci, na které se mohou sejít přátelé a známí a užít si pohodovou sobotu pod širým nebem, poslechnout muziku a ochutnat dobré české pivo. Každým rokem je také pestřejší a početnější i sraz automobilových a motocyklových veteránů, který probíhá v dopoledních hodinách na pěší zóně pod náměstím. A věřím, že návštěvníci zůstanou až do samotného závěru Pivofestu, protože o sladkou tečku na závěr se postarají Pink Floyd revival i s videoprojekcí. A vzhledem k tomu, že jsou vážně výborní, to bude stát za to.

Kolik a jaké druhy piv budou moci návštěvníci ochutnat?
Jaké konkrétní druhy piv a kolik jednotlivé pivovary přivezou, zatím přesně nevíme. I letos se bude samozřejmě prezentovat domácí Krakonoš, bez kterého by to snad ani nešlo, Pivovar Tambor ze Dvora Králové nad Labem, Pivovar Svijany, Nová Paka, Černá Hora, Pilsner Urquell, Kozel a už zmiňovaný Krčín, U tří růží, Břeclav a Hendrych.

Pro koho je vlastně trutnovský Pivofest určen?
Pro každého, a to myslím zcela vážně. Když se podíváte na skladbu programu a fotografie z minulých ročníků, uvidíte zastoupení všech věkových skupin. Jeden příklad za všechny. Nevzpomenu si už, v jakém to bylo roce, ale když koncertovala na Pivofestu Věra Špinarová, volal mi dva dny předem nějaký pán a ptal se mě, kde že je v Trutnově ten koncert Špinarové. Když jsem mu vysvětlil, že koncert je součástí Pivofestu a koná se v samotném centru města, zajímalo ho, jestli někde poblíž zvládne zaparkovat. Nakonec z něj vypadlo, že je řidič autobusu, který si právě na koncert Věry Špinarové objednal domov důchodců. A to je vlastně na celém tom dni, kdy se Pivofest koná, nejhezčí. Že se tu potkají přátelé, kamarádi, bývalí spolužáci, sousedé, kolegové z práce, dají si pivo, užijí si muziku, poklábosí o životě a jednoduše si ten den užijí.

Musí tak věhlasná a oblíbená událost jakou Pivofest bezesporu je dnes vůbec zdolávat nějaké překážky?
Musí (smích). Není jich sice tolik jako na začátku, kdy vlastně existovala jen určitá vize a fůra zarputilosti, ale s překážkami je to v Čechách nekonečný příběh. Dodneška se například setkávám se spoustou předsudků a postojem jedinců, kteří ohrnou nos nad tím, že se na Pivofestu prezentují pivovary a že se tu vůbec pije pivo. Přitom ruku na srdce, zkuste se zeptat nějakého cizince, jaké české slovo se naučil jako první a čím je naše země vedle Jaromíra Jágra ve světě proslulá. Měli bychom být na to, co jako Češi umíme, patřičně hrdí. Pivofest hrdý je.

Havlíčkův Brod oslavil pivo Rebel

Publikováno:před 2 letyZdroj:Magazin ZoomRebel

V sobotu 6. června 2015 se v Havlíčkově Brodě konaly Slavnosti piva Rebel. Jako každý rok si pořadatelé pro své návštěvníky připravili bohatý program, proto se jich i přes extrémně vysoké teploty zúčastnilo opravdu velké množství. Celé slavnosti se vyznačovaly tím, že byly určené pro všechny věkové kategorie. Děti si mohly zadovádět na dětském dni v parku Budoucnost nebo na kolotoči a skákacím hradu umístěným na náměstí. Pro starší návštěvníky byly připraveny zajímavé exkurze pivovarem.

Největším lákadlem se stal hudební program na náměstí a v areálu pivovaru. Zatímco v pivovaru si na své přišli především příznivci dechové hudby, skleněné výlohy na náměstí rozvibrovaly hlasy osobností jako je Radim Hladík s kapelou Blue Effect, kapela Arakain a Lenka Dusilová. Celý program uzavřela kapela Pop-Porn, která své příznivce opravdu nešetřila a postavila na nohy téměř celé náměstí.

"Chutná to jak nějakej gambáč" aneb dozvuky kampaně na "nové" pivo Patron

Publikováno:před 2 letyZdroj:Marketing SalesAutor:Jiří ObstGambrinus

Českým pivovarským a pivním světem zahýbala nová kauza, kterou nepřehlédl asi nikdo z nás. Plzeňský Prazdroj prostřednictvím svého pivovaru Gambrinus rozjel masivní akci, kdy vydával své pivo (nepasterizovanou 10° a nefiltrovanou 12°) za piva z nového minipivovaru Patron.

Gambrinus dal o sobě vědět, a zda mu to pomůže, či uškodí, se ukáže. Je ale dobře, že minipivovary už giganty začínají zajímat do té míry, že na ně musejí reagovat. Výsledkem můžou být i takové akce jako Minipivovar Patron.

Za pražskou pivnici Zlý časy se chceme podělit o historku ohledně vydařeného podfuku chemiků z Plzně. Nechybělo mnoho, a "gambáč" jste si mohli dát v minulých dnech i v naší hospůdce. Zástupci "minipivovaru" Patron nás kontaktovali a vnucovali své pivo, včetně skla, tácků a reklamních produktů. Majitel pivnice Hanz hned tušil nějakou "boudu".

Hlavní indicií byla nejen zcela nereálná nákupní cena, což mu potvrdili i v Czech Brewmasters, ale i fakt, že byli schopní ve velkém dodat půllitry, tácky a jiné reklamní předměty. To těžko nový minipivovar kdy dokáže. Rozhodujícím faktorem však bylo, že náš výčepní toto pivo ochutnal ve verzi nepasterovaného patrona (tedy 10° gambrinusu, a ne nefiltrované 12°), a se slovy, že se to "nedá moc pít, protože to chutná jak nějakej gambáč", jsme se definitivně rozhodli sudy nebrat a nabídku nereflektovat.

Poctivě je třeba říct, že nefiltrovanou verzi jsme také ochutnali a byla dobrá. Prazdroj si dle našeho názoru sám dělá zle, když pro akci převážně využil pivo, které lidem chutná, ale v hospodách se moc nenabízí. Ony totiž reakce na internetu na nepasterovanou 10° už byly diametrálně odlišné.

Pivovar Velké Popovice uvařil poprvé ve své bohaté historii kvasnicové pivo

Publikováno:před 2 letyZdroj:Nice MagazineAutor:Ivo MikolášekVelké Popovice

Pivovar Velké Popovice uvařil poprvé ve své bohaté pivovarské historii kvasnicové pivo. Velkopopovický Kozel Kvasničák vychází z tradičního ležáku, do kterého přidali velkopopovičtí sládci těsně před stáčením další dávku čerstvých pivovarských kvasinek. Kvasnicovým pivem s obsahem alkoholu 4,7 % vychází sládci velkopopovického pivovaru vstříc stále většímu zájmu pivařů o nová piva.

Symbolicky v jedné ze značkových restaurací Velkopopovického Kozla, v Kozlovně v Lidické ulici v Praze, představili zástupci pivovaru nové pivo z dílny velkopopovických sládků
s názvem Kozel Kvasničák.

Důvody, proč se velkopopovičtí rozhodli uvést na trh toto pivo, vysvětlil obchodní ředitel pro oblast gastronomie Tomáš Mráz:

„Současná česká pivní kultura je charakteristická vysokou poptávkou po stále nových chutích piva a také většími nároky pivařů na kvalitní zážitek v hospodách. Tyto nároky jsou kladeny samozřejmě i na tradiční české značky jako je Velkopopovický Kozel.“ Tomáš Mráz dále ocenil práci velkopopovických sládků, kteří po půlročním testování, uvařili pivo nové, ale zároveň tradiční, české, na kterém je vidět jejich řemeslná zručnost a zkušenosti.

„Jedná se o skutečné kvasnicové pivo, tedy nefiltrovaný ležák, právě dozrálý v našich sklepích, do kterého se přidávají čerstvé vitální pivovarské kvasinky těsně před stáčením. Pivo je charakteristické svým aroma po čerstvých kvasinkách a vyváženou lahodnou chutí, která je podtržena příjemnou hořkostí žateckého chmele.“

Kozla Kvasničáka budou moci pivaři ochutnat pouze v hospodách.

Kvasnicové pivo obsahuje živé pivovarské kvasinky, a proto vyžaduje mimořádnou péči výčepních. Doporučená skladovací teplota pro Kozla Kvasničáka je 5-8 °C. Nezbytná je pravidelná sanitace výčepního zařízení s denním proplachem vodou. Kromě toho je nutno nechat stát sud před naražením narážecí armaturou dolů a obrátit jej teprve před samotným naražením, aby se pivovarské kvasinky v sudu promíchaly a vytvořily stejnoměrný zákal.

Souběžně se startem distribuce Velkopopovického Kozla Kvasničáka startuje i kampaň, která pod heslem „Odměň se svěží chutí pivovarských kvasinek!“ nové pivo komunikačně podpoří jak přímo v hospodách, tak na billboardech a na internetu. Její součástí je i webová stránkawww.kozelkvasnicak.cz, na které spotřebitelé najdou mapu míst, kde budou moci nové pivo ochutnat. Bude možné se zde také registrovat a získat poukázku do vybraných hospod na pivo zdarma. Registrované uživatele Kozel upozorní, až Kvasničák dorazí do jejich regionu.

Znojemské Pivní slavnosti 2015 rozezní v sobotu dvě náměstí

Publikováno:před 2 letyZdroj:Město ZnojmoAutor:Zuzana Pastrňáková

Sobota 13. června, která v letošním kalendáři kulturních akcí patří znojemským Pivním slavnostem, se nezadržitelně blíží. Nezapomeňte si příští sobotu udělat čas a přijďte si je užít. Po roční pauze se totiž do vinařského Znojma vrací i Pivní slavnosti. Akce s sebou přináší i nutná dopravní omezení.




„Program Pivních slavností se letos bude nově konat v ulici Přemyslovců, na Horním a Václavském náměstí, kde je připraven hudební program. Chybět nebude nevšední doprovodný program v podobě atraktivních soutěží v lidském ‚stolním‘ fotbálku a v páce. Zájemci si budou moci prohlédnout část budov pivovaru a naprostou samozřejmostí je široká plejáda nabízených piv,“ připomíná František Koudela, ředitel Znojemské Besedy, která tyto slavnosti pořádá. Z programu se mohou návštěvníci těšit například na Horkýže Slíže, Aleše Brichtu, Eddie Stoilow nebo na znojemské rappery Angel Brown&Neny&Pheonix.

Z nabídky čepovaných piv budete moci ochutnat Naše pivko a jedenáctku Hradní od Hostanu, hlavního partnera pivních slavností. Znojemský městský pivovar nabídne v prostoru ulice Přemyslovců dva druhy piv, zelené a červené, a na místě se bude hlasovat o tom, které z těchto dvou piv bude pivovar v budoucnu vařit. Svou produkci představí místní sedlešovický pivovar Zlatý Josef a únanovský Dráteník. Vyhlášená znojemská Pivnice U Šneka připraví výběr pivních speciálů IPA, ALE a STOUT.

Jak již bylo zmíněno, Pivní slavnosti se budou konat na znojemském Horním a Václavském náměstí. Pro jejich přípravu a hladký průběh a především pro bezpečný a volný pohyb návštěvníků v čase konání akce budou platná následující dopravní omezení.

Od pátku 12. června od 6:00 hodin bude platit uzavírka Horního a Václavského náměstí, která potrvá až do nedělního poledne. V této době nebude možno parkovat ve spodní části Horního náměstí, přístupná budou pouze parkovací místa podél chodníku vedoucího od budovy České pošty a parkovací místa pro držitele parkovacích karet v horní části náměstí pod restaurací Napoleon.

Zároveň nebude od pátečního rána do nedělního poledne možný průjezd z Václavského náměstí na Horní náměstí, a to v obou směrech. Václavské náměstí bude průjezdné pouze z ulic Zelenářská, Přemyslovců a Veselá. Na Horní náměstí se autem dostanete pouze z ulice Kovářská a z Divišova náměstí.

Za zmíněná dopravní omezení se omlouváme a prosíme občany o shovívavost. Pro jejich spokojenost na Pivních slavnostech však uděláme maximum.

Piva ze Svijan absolutními vítězi soutěže Pivo České republiky 2015

Publikováno:před 2 letyZdroj:Pivovar SvijanyAutor:Petra WinklerováSvijany

V Českých Budějovicích proběhl 19. ročník jedné z největších českých degustací Pivo České republiky 2015. Do soutěže se letos přihlásilo 50 pivovarů s 300 vzorky piv a Pivovaru Svijany se podařilo zabodovat se svými pivy hned v několika kategoriích: speciální pivo světlé, speciální pivo tmavé a polotmavé pivo. Svijanský Baron navíc zvítězil v kategorii Absolutní vítěz Pivo České republiky 2015, Svijanský Kníže obsadil ve stejné kategorii druhou příčku.

Degustační soutěž Pivo České republiky patří k nejprestižnějším soutěžím u nás, probíhá v 19 kategoriích, z toho 18 je hodnoceno podle druhu piva, devatenáctou přidali organizátoři loni a jedná se o absolutního vítěze ze všech konkurenčních piv.

Pivovar Svijany zabodoval se všemi svými přihlášenými pivy, z kategorie speciální pivo světlé si odnáší druhé i třetí místo za Svijanského Barona a Svijanského Knížete, v kategorii speciální pivo tmavé zachutnala porotě Svijanská Kněžna, která si odváží z Budějovic stříbro a bronz v kategorii polotmavých piv získal Svijanský fanda.

Letos podruhé organizátoři vyhlašovali i absolutního vítěze, tedy kategorii, kde soutěží piva, jež se stala vítězi ve své kategorii. V konkurenci z velkých i malých pivovarů s přehledem zabodoval Svijanský Baron, který se stal absolutním vítězem soutěže Pivo České republiky 2015, v těsném závěsu se umístil Svijanský Kníže. „Svijanský Baron je naše nejsilnější pivo a mě moc těší, že dokázal porazit tak velkou konkurenci, jako jsou české ležáky i piva z minipivovarů. Náš letošní úspěch na soutěži Pivo České republiky 2015 je pro mě známkou toho, že naše tvrdošíjné lpění na řemeslné výrobě i investice do rozvoje vlastních chmelnic, je správně zvolenou cestou a mohu slíbit, že na našem přístupu rozhodně nic nezměníme,“ říká sládek Pivovaru Svijany, Petr Menšík.

Jaká piva bodovala v soutěži Pivo České republiky 2015:

Svijanská Kněžna 13%, 2. místo v kategorii tmavá speciální piva / Svijanský Kníže 13%, 3. místo v kategorii světlá speciální piva + 2. místo absolutní vítěz
Světlý a tmavý speciál ze Svijan jsou oblíbené pro svou variabilitu. Chutnají skvěle samotné nebo řezané, na červencových Slavnostech svijanského piva je pivovar nabízí i v podobě zmrzliny.

Svijanský fanda, 3. místo v kategorii polotmavá piva
Řezaná nefiltrovaná jedenáctka s nezaměnitelnou chutí byla původně určená jen jako dárek pro bývalého ředitele Františka Horáka a zachránce pivovaru k jeho 70. narozeninám. Oslavenci i gratulantům ale chutnala tak, že se o ni pivovar rozhodl podělit i s ostatními a v roce 2011 ji uvedl na trh v KEG sudech, pětilitrových party soudcích a litrových skleněných džbánech.

Svijanský Baron 15%, 2. místo v kategorii světlá speciální piva + absolutní vítěz Pivo České republiky 2015
Nejsilnější svijanské pivo s obsahem alkoholu 6,5 % se vyrábí stejně jako všechna ostatní piva tradičně a je nepasterizovaný. Letos ho Pivovar Svijany začal kromě tradičních obalů stáčet i do dvoulitrových železných Plechovek pro chlapy.

Staropramen se opět spojuje s hudbou

Publikováno:před 2 letyZdroj:Strategie.czAutor:Filip VotavaStaropramen

Pivovar Staropramen spouští se zahájením festivalové sezóny hudební kampaň Buď hudbě blíž, jejíž součástí je edice plechovek s hudebními styly a série Festivalů bez zábran, která pomáhá zpřístupnit festivaly handicapovaným. Na kampani se podílejí agentury Motion Media, Ritual a Cocoon.

Letošní „festivalová“ kampaň Staropramenu s názvem Buď hudbě blíž si dala za cíl vtisknout lidem hudbu přímo do ruky. S nástupem prvních open-air festivalů spouští pivovar kampaň na speciální edici plechovek se šesti hudebními styly.

„Každý, kdo si od června do srpna koupí plechovku Staropramenu Světlého ze speciální hudební edice, získá díky QR kódům možnost poslechnout si zdarma třicet skladeb žánru zobrazeného na plechovce,“ popisuje manažer Staropramenu Michal Šlechta. Spotřebitelé si mohou vybrat plechovky v designu rocku, elektra, punku, hip hopu, reggae a klasiky.

Kampaň silně podpoří promoční aktivity v místě prodeje, kde mohou zájemci získat vstupenky na hudební festivaly. Aktivity proběhnou v hospodách a v obchodech, v červnu také ve vlacích City Elefant a autobusových linkách Student Agency. Vše doplní CLV na frekventovaných místech v Praze.

Kromě toho bude Staropramen „vidět“ na mnoha letních festivalech, např. na Rock For People, jemuž je generálním partnerem a jehož první díl právě probíhá v Hradci Králové. Druhá část se bude konat na začátku července v Plzni v rámci projektu Evropské hlavní město kultury 2015.

Na Rock For People a několika dalších vybraných festivalech bude pivovar pokračovat v myšlence Festivalu bez zábran, se kterou přišel vloni. V rámci snahy o kvalitní a pohodlný hudební zážitek pro hendikepované instaluje naproti pódiu vyvýšenou plošinu pro vozíčkáře s nájezdovou rampou.

Koncept kampaně vytvořila digitální agentura Motion Media, vizuální styl je dílem podlinkové agentury Ritual, design plechovek pochází od packagingové agentury Cocoon.

Zprávy z veřejně přístupných zdrojů nebo od zástupců pivovarů.23.06.2017 15:555.135/5.135