Historie a současnost Královského pivovaru Krušovice

Historie Královského pivovaru Krušovice se datuje až do 16. století. První písemný doklad o pivovaru pochází z roku 1581, avšak pivo se v Krušovicích vařilo bezpochyby mnohem dříve. Skutečnou slávu krušovického pivovarnictví však založil císař a český král Rudolf II., který roku 1583 pivovar zakoupil pro Českou korunu. Od té doby patří Krušovice neodmyslitelně k dějinám českého piva.
Jak podoba pivovaru, tak způsob výroby doznaly od časů Rudolfa řady změn, to podstatné však zůstalo. Prvotřídní žatecký chmel, sluncem prozářený ječný slad, čirá pramenitá voda a především láska a nadšení sládků, kteří po staletí uchovávají krušovickou recepturu příštím generacím.

pivovarHistorické mezníky v časové ose:
● 1581 - Založení pivovaru
● 1583 - V Anglii vládla Alžběta I., v Česku Rudolf II., ve Francii Jindřich III. a krušovický pivovar patřil České koruně.
● 1605 - Guy Fawes a jeho komplicové se pokusili odpálit nálož ve Westminsterském paláci a kvalita piva v Krušovicích se ověřovala tak, že sládek Šimon musel sednout na pivem namočenou lavičku a počkat, až uschne. Pokud se pak zvedl a lavička zůstala přilepená k jeho kalhotám, bylo pivo v pořádku!
● 1620 - Bitva na Bílé hoře. Sládek Šimon střídavě poslouchá ruch války a šumění z varných kotlů. Různá žoldnéřská vojska pak drancují pivovar, ale i šíří slávu krušovického piva. Zrodil se Mušketýr, slavné pivo z Krušovic. pivovar
● 1652 - Když Holandská Východoindická společnost založila Kapské Město a v Anglii začali používat parní topení k vytápění skleníků, v Krušovicích už rok za naplněné sudy ručil, dokud je hostinský prázdné nevrátil, sládek Votýpka.
● 1682 - Petr Veliký se stává ruským císařem a sládkem našeho pivovaru Vodička. Krušovické pivo mu přišlo tak skvělé, že se s ním doslova oženil a prožil v pivovaru krásných 24 let. O tři roky později se majitelem pivovaru stává Arnošt Josef z Valdštejna, což je k velkému prospěchu.
● 1719 - Daniel Defoe vydává román Robinson Crusoe a na proslulé krušovické „baby“ se těší nový sládek Kočí. „Baby“ se tehdy říkalo každému jedenáctému a dvanáctému sudu, který od majitele pivovaru dostával sládek a chasa. pivovar
● 1731 - V Londýně Stephenu Grayi jako prvnímu spadlo do klína nejvyšší vědecké ocenění udělované Královskou společností – Copleyho medaile. Valdštejn zemřel a jeho dceři Marii Anně spadlo do klína krásné dědictví.
● 1824 - V Anglii byl veřejnosti představen první objevený dinosaurus Megalosaurus a v Krušovicích po pouhých dvou letech končí své působení sládek Staněk. Asi už ho nebavilo ručit plným měšcem za chyby a škody, co mohl napáchat on nebo chasa.
● 1825 - Byl izolován chemický prvek hliník a otevřena první železniční trať na světě Stockton–Darlington. Krušovický pivovar patří Fürstenbergům a sládkem se stává Heger. Říká se, že měl ty nejkrutější metody v historii krušovických sládků. Kdo neplnil své povinnosti na sto procent, nesměl celý týden Krušovice ani ochutnat. pivovar
● 1852 - Skončila druhá Francouzská republika a mezi Londýnem a Paříží byl natažen první podmořský kabel pro telegrafní linky. Krušovickým sládkem se stal Dania, který spával v místnosti se sudy, když pivo zrálo, aby měl jistotu, že mu nic nechybí.
● 1869 - Ve světě to jelo. Suezský průplav byl otevřen pro dopravu a dostavěna byla transkontinentální železniční trať napříč Amerikou. V Krušovicích ale nezůstávali pozadu. V pivovaru byl instalován první parní stroj, přestavěna sladovna, sušárny, varna i chladírny.
● 1874 - Konal se první ročník Velké pardubické a v krušovickém pivovaru se stal sládkem Josef Hofweber. Jeho láska ke krušovickému pivu byla ale příliš silná. Po necelém roce ho tak vystřídal Jakub Rösch, který za záhadných okolností zmizel. Traduje se, že ho unesli Švédi, aby je naučil vařit pivo, o kterém se u nich už celá staletí pěly písně. pivovar
● 1877 - Julius Richard Petri vynalezl Petriho misku, Edison zdokonaloval telefon a Neruda vydal Povídky malostranské. Z Krušovic byli uneseni ještě dva sládci, Viktor Šanta a necelý rok po něm Antonín Vanžat, než se švédská koruna vzdala marných snah uvařit své vlastní královské pivo.
● 1891 - V New Yorku byla otevřena Carnegie Hall. V Praze-Holešovicích zase Výstaviště, kde se konala druhá Jubilejní zemská výstava, na níž bylo krušovické pivo k radosti majitele knížete Maxmiliána Egona Fürstenberga staršího a tehdejšího sládka Františka Eisenhuta staršího oceněno zlatou medailí. pivovar
● 1901 - Počátek nového století přinesl spoustu nového. Marconi uskutečnil první radiotelegrafní spojení přes Atlantik a konal se první samostatný koncert České filharmonie. Do Krušovic přišel nový sládek Josef Klimeš mladší. Díky jeho fascinaci překotným vývojem vědy a techniky se pivovar za 27 let jeho působení dočkal celé řady inovací.
● 1928 - Disney vymyslel nejslavnějšího myšáka všech dob, Fleming zase penicilin. Krušovický pivovar v té době ročně uvařil v průměru 45 900 hektolitrů piva a vypadal jako moderní průmyslový závod. To velmi vyhovovalo nadšenci a puntičkáři Ing. Josefu Emingerovi, který se stal sládkem. pivovar
● 1937 - Zřítila se vzducholoď Hindenburg, Walt Disney získal Oscara za Sněhurku a sedm trpaslíků a po pěti letech na postu sládka opustil Krušovice Milan Storzer, kterého ale záliba v krušovickém pivu neopustila nikdy.
● 1945 - S koncem války přišel po sedmi letech i konec krušovického sládka Dr.&nbps;Ing.&nbps;Hanuše Landsperského – srdcaře, který dokázal i v krušné době 2. světové války vařit prvotřídní pivo.
● 1948 - Shromáždění OSN přijalo Všeobecnou deklaraci lidských práv, krušovický pivovar byl znárodněn a jeho tehdejším sládkem se stal Josef Tománek, nedoceněný básník, který ve volných chvílích skládal milostnou poezii o krušovickém pivu a po večerech recitací svých veršů bavil osazenstvo místních hospod. pivovar
● 1950 - Asimov vydal sbírku Já, robot a v Marseille vrátili neznámí zloději šperky a drahé kameny v hodnotě 150 milionů franků. Tajemství krušovického piva po příští dva roky přišel střežit sládek Jiří Bitner.
● 1953 - Edmund Hillary zdolal Mount Everest. Nezdolné bylo ovšem odhodlání krušovického sládka Bohumila Rapka dopřát výjimečnou chuť našeho piva co nejvíce lidem. Pivovar tak pod jeho vedením zvýšil průměrnou roční produkci piva na 94 300 hektolitrů.
● 1956 - Svět modernizoval. Byl položen první telefonní transatlantický kabel, zaveden termín byte, vyroben první mobilní telefon a český vědec Otto Wichterle vynalezl kontaktní čočky. Ani v Krušovicích nezůstávali pozadu. Do provozu byla uvedena nová kotelna a modernizováno chlazení. pivovar
● 1973 - Světovou módu ovládají džínsy, československá kina Tři oříšky pro Popelku a v Krušovicích se vlády ujímá sládek Josef Bernard. Pod jeho pečlivým dohledem je dokončena výměna dřevěných nádob ve spilce a ve sklepě za ocelové kádě a tanky.
● 1987 - Když počet lidí na Zemi překročil hranici 5 miliard, v Krušovicích byli připraveni. V té době se tady vařilo už přes 250 000 hektolitrů piva ročně. Krušovický pivovar po čtyřech plodných letech a za neustále se šířícího věhlasu krušovického piva opustil sládek Ing.&nbps;Václav&nbps;Koub.
● 1988 - Narodila se zpěvačka Adele a fyzik Jack Steinberger získal Nobelovu cenu. Tu by si zasloužil i tehdejší krušovický sládek Ing. František Máša, kdyby se udělovala za dosažené úspěchy ve vaření piva. pivovar
● 1989 - Revolučníí rok. Začali se vysílat Simpsonovi a v Berlíně proběhl první ročník Love Parade. Krušovickým sládkem byl Ing. Jan Šuráň. S pivovarem, který mu okamžitě přirostl k srdci, se ale musel pod tíhou nových pořádků brzy bolestně rozloučit.
● 1990 - Na oběžnou dráhu kolem Země byl dopraven Hubbleův vesmírný dalekohled a v krušovickém pivovaru poprvé v historii usedla na trůn žena. Sládkem se stala Alena Mildorfová a o naše pivo pečovala s typicky ženskou něhou a mateřskou láskou.
● 1994 - Sportovní aerobic byl konečně zařazen do Mezinárodní gymnastické federace. Krušovice koupil Dr. Oetker a učinil strategické rozhodnutí vrátit se k odkazu Rudolfa II. a přejmenovat pivovar na Královský pivovar Krušovice. pivovar
● 1998 - Byl spuštěn vyhledávač Google a otevřeny archivy inkvizice. Z Krušovic se stal díky investici přesahující dvě miliardy korun jeden z nejmodernějších pivovarů v Evropě. Produkce piva překročila hranici milionu hektolitrů piva ročně. Takto nastaveného trendu se držel i nový sládek Ing. Lukančo Trifinčofski.
● 2008 - Světu vládla ekonomická krize, USA první afroamerický prezident a krušovickému pivovaru sládek Tomáš Kosmák. Ten přišel po odkoupení pivovaru jednou z nejvýznamnějších pivovarských skupin na světě – Heinekenem. Nový sládek se do vaření piva pustil s vědomím, že nový majitel ví, že pivo není pudink
Zdroj:Stránky Královského pivovaru Krušovice, 2015


Více na stránkách pivovaru

Prohlídky Královského pivovaru Krušovice

Kdy:celoročně dle dohodyObec:KrušoviceZdroj:Pivovar Krušovice

Exkurzi je lepší rezervovat nejlépe týden předem. Prohlídka i s degustací trvá přibližně 90 minut. Provedeme vás historií Krušovického pivovaru od roku 1548.
Dozvíte se mnoho zajímavostí o výrobě světového piva - o výrobě mladiny, její filtrace a stáčení pomocí nejmodernějších technologií

Exkurze si můžete domlouvat telefonicky na čísle +420 737 224 087 nebo mailem na exkurze@krusovice.cz.
Cena za prohlídku včetně degustace a suvenýru je 160 Kč.
Zlevněné vstupné včetně degustace a suvenýru je 110 Kč a platí pro studenty a seniory po předložení dokladu.
Exkurze se konají v německém, ruském a anglickém jazyce. V případě zájmu o jakýkoliv jiný cizí jazyk zajistíme soukromého průvodce v požadovaném jazyce.
Degustace piva platí pouze pro osoby starší 18 let. Nabídka pro CK při pravidelných prohlídkách (min. 5 skupin v roce): každý 21. PAX zdarma. Ceny prohlídek jsou platné od 1. 4. 2014.

Aktualizováno: před 10 měsíci

Královská nadílka

Publikováno:před 4 dnyZdroj:Královský pivovar KrušoviceAutor:Dita Vašíčková, PR

Vánoce za rohem a vy tápete, čím potěšit tátu, dědu, bratra, strejdu nebo kamaráda? Vybírejte královsky! Do konce roku máte šanci koupit limitovanou edici sixpacku prémiového krušovického ležáku. Krušovice Královský Ležák 12 je typický svou zlatavou barvou, plnou sladovou chutí a příjemnou, dlouho doznívající hořkostí. Té je dosaženo použitím vybraných odrůd českého chmele ze žatecké chmelařské oblasti. Při výrobě sládci používají vlastní kmen kvasinek a tři druhy velmi kvalitních českých a moravských sladů. Díky svým vlastnostem je excelentním pivem pro všechny milovníky hořkých a plných piv českého typu.

Královský pivovar Krušovice je jedním z 10 nejstarších pivovarů v Evropě. Pivo se zde vaří podle královských hodnot nepřetržitě od roku 1581. Královskými ingrediencemi, které našemu pivu propůjčují svou nezaměnitelnou chuť, jsou chmel ze žatecké chmelařské oblasti, voda z křivoklátských lesů a slad.

Doporučená cena: 19,90 Kč za plechovku

Sklad v Krušovicích zlevní rozvoz piva

Publikováno:před 22 dnyZdroj:LogistikaAutor:Filip Hubička

Krušovický pivovar otevřel větší sklad a spustil výkonnější plechovkovou linku. Celková hodnota obou investic přesahuje 130 milionů korun. Nový sklad přinese zjednodušení i zlevnění logistiky.

Stavba skladu začala na konci loňského roku a trvala do letošního léta. Nyní už je zkolaudovaný a pojme až 12 600 palet, původní sklad měl kapacitu 6800 palet. "Klíčovým přínosem je pro nás také snížení provozních nákladů na skladování i na dopravu," uvedl ředitel krušovického pivovaru Michal Rouč. Podle něj je návratnost zhruba osmdesátimilionové investice pět let. Efektivita transportu krušovického piva zákazníkům se zvýší, protože dosud zboží putovalo přes externí sklad. Nyní se budou obchodní řetězce zásobovat přímo z nového skladu, který má výměru tři tisíce metrů čtverečních.

Pivo v plechu vede
Podle Milana Schramma, ředitele výroby pivovarů společnosti Heineken ČR, do které Krušovice patří, povede investice k úsporám nejenom skladovacích nákladů, ale i těch transportních. Dvě starší haly v areálu pivovaru slouží stále svému účelu, první ke skladování piva určeného na export, druhá ke skladování prázdných plechovek. Prázdné sudy a přepravky s prázdnými lahvemi pivovar skladuje ve venkovních prostorách.

Královský pivovar distribuuje svoje alkoholické nápoje v lahvích o objemu 0,5 a 0,33 litru, v plechovkách o objemu 0,5 litru, v 1,5litrových PET lahvích, v sudech o objemech 30 a 50 litrů a také cisternami přímo do tankových provozoven. Nyní tvoří 45 procent produkce v Krušovicích pivo stáčené do plechu, 40 procent pivo v lahvích a 15 procent sudové pivo.

Královský pivovar Krušovice otevřel nový sklad

Publikováno:před měsícemZdroj:Hospodářské NovinyAutor:ČTK

Krušovický pivovar otevřel větší sklad a spustil výkonnější plechovkovou linku. Celková hodnota obou investic přesahuje 130 milionů korun. Nový sklad přinese zjednodušení i zlevnění logistiky, výkon linky na plechovky je o třetinu vyšší. O pivo v plechovce stoupá zájem, souvisí to i s pandemií koronaviru, kdy si část zákazníků pivo kupuje častěji domů, řekl ředitel krušovického pivovaru Michal Rouč.

Stavba skladu začala na konci loňského roku a trvala do letošního léta. Nyní už je zkolaudovaný a pojme až 12 600 palet, původní sklad měl kapacitu 6800 palet. "Klíčovým přínosem je pro nás také snížení provozních nákladů na skladování i na dopravu," uvedl Rouč. Podle něj by měla být návratnost zhruba osmdesátimiliové investice pět let, záležet bude na situaci na trhu. Efektivita transportu krušovického piva zákazníkům se zásadně zvýší, protože dosud zboží putovalo přes externí sklad. Nyní se budou obchodní řetězce zásobovat přímo z krušovického skladu, který má výměru tři tisíce metrů čtverečních.

Krušovický pivovar zdvojnásobil sklad, pivo v něm nestojí déle než týden

Publikováno:před měsícemZdroj:iDNES.czAutor:Robert Božovský

Krušovický pivovar ve čtvrtek otevřel ve svém areálu novou halu a po nucené pauze kvůli koronaviru obnovil i návštěvnické prohlídky a kurzy sommeliérství. Vedení Krušovic navzdory omezenému odběru piva kvůli zavřeným hospodám očekává, že se mu letos stejně jako loni podaří vyprodukovat více než milion hektolitrů.

„Nyní se už situace vrací k normálu,“ konstatuje ředitel pivovaru Michal Rouč.

Nová hala zvyšuje skladovací kapacity z původních 6 800 palet s nápoji na nynějších 12 600 palet. Zboží odsud bude nejdéle do sedmi dnů od výroby směřovat do obchodní sítě v celém Česku. Denně je odsud rozveze 50 až 55 kamionů.

Jedná se o druhou letošní zásadní investici mateřské společnosti Heineken do krušovického pivovaru. Už na jaře, těsně před vypuknutím koronavirové pandemie, zprovoznili modernizovanou linku na plnění plechovkových obalů. Celková hodnota obou zmíněných investic je téměř 140 milionů korun.

Projekt výstavby nového skladu, který je v zimních měsících vytápěný, se začal rodit před šesti lety.

„Výstavba začala loni v prosinci. Návratnost této investice odhadujeme na pět let,“ dodává Rouč s tím, že nápoje z nového skladu budou směřovat přímo do velkých obchodních řetězců. To je rozdíl oproti minulosti, kdy pivo distribuovala najatá externí firma.

„Menší prodejny a restaurace budeme zavážet stejně jako dosud z našich menších skladů po celé České republice,“ říká Rouč.

Obliba plechovek roste
Modernizovaná linka pivovaru na plnění plechovek nyní dokáže odbavit o třetinu výrobků více.

„Obliba tohoto typu obalu u spotřebitelů roste a musíme být na potřeby zákazníků připraveni,“ konstatuje ředitel výroby všech pivovarů koncernu Heineken v České republice Milan Schramm.

V současnosti tvoří zhruba 45 procent produkce krušovického pivovaru nápoje v plechu, 40 procent v lahvích a pouze 15 procent v sudech. Podle Michala Rouče to souvisí s nařízeným uzavřením restaurací na jaře a zvýšeným nákupem piva v plechových a skleněných obalech v obchodech.

Linka má novou vstupní část, technici na ní instalovali mimo jiné zařízení k oplachování plechovek a modernější a výkonnější plnič obalů o obsahu od 0,33 do 0,55 litru. Pro tuzemský trh jsou podle ředitele pivovaru Michala Rouče nejzajímavějším segmentem půllitrové plechovky.

Příprava projektu trvala rok, samotné provedení pak necelé čtyři týdny na přelomu února a března. Instalaci provázely některé komplikace v souvislosti s opatřeními proti pandemii onemocnění covidu-19.

„Stroje montovali až do uzavření hranic dělníci z Brazílie. Linku pak museli oživit specialisté z Německa. Bylo hodně složité je sem dostat, aby stroje zprovoznili. Naše zásoby plechovkových nápojů nám rychle docházely,“ popisuje situaci Milan Schramm.

V loňském roce v areálu pivovaru renovovali nádvoří, které se více otevřelo veřejnosti, firma také modernizovala pivovarnické muzeum. Předtím zase investice směřovaly do čistírny a úpravny vody.

Další plány zatím nechce vedení pivovaru uvádět s tím, že ještě nemá souhlas mateřské společnosti. Podobně v tajnosti zůstávají i plány na chystané rozšíření stávajícího portfolia produktů krušovického pivovaru.

Zájemci o prohlídku se vracejí
Pivovar není známý pouze svými nápoji, ale i návštěvnickými prohlídkami a kurzy sommeliérství pro pivní znalce.

„Po nucené pauze jsme exkurze opět obnovili na začátku července. Pravidelně je pořádáme vždy v jedenáct a třináct hodin. Větší skupiny zájemců se mohou objednat i v jiných časech,“ říká Michal Rouč.

Téměř úplně prý zmizeli turisté ze zahraničí, naprostou většinu hostů tvoří tuzemští návštěvníci. S pivovarem, do jehož areálu smějí nyní lidé jen v rouškách, se jich měsíčně seznámí několik tisíc.

„Prohlídkový okruh jsme částečně upravili, aby návštěvníci nepřišli do styku s pracovníky v provozu. Součástí exkurze je nadále možnost degustace našich piv,“ uvádí ředitel pivovaru.

Uzavřel se však dočasně velký obchod se suvenýry a upomínkovými předměty na nádvoří, částečně ho supluje prodejna u karlovarské silnice mimo areál.

Pivovar v Krušovicích je také jeden z mála v Česku, který má vlastní kapli. Je i vysvěcená.

„Připravili jsme si peníze na restaurování jejího interiéru. Uvnitř se nacházejí nádherné varhany, kapli občas využívají k obřadům svatebčané. Následovat by měla důkladná oprava přilehlé budovy, tedy bývalého zámku. V něm uvažujeme o vybudování nových reprezentativních prostor pivovaru,“ dodává Milan Schramm.

Krušovický pivovar má výkonnější plechovkovou linku a větší sklad

Publikováno:před měsícemZdroj:Zemědělec.czAutor:Petra Vaňatová

Krušovický pivovar letos spustil výkonnější plechovkovou linku a otevřel větší sklad. Celková hodnota obou investic přesahuje 130 milionů korun. Nový sklad přinese zjednodušení i zlevnění logistiky, výkon linky na plechovky je o třetinu vyšší. O pivo v plechovce stoupá zájem, souvisí to i s pandemií koronaviru, kdy si část zákazníků pivo kupuje častěji domů, řekl ředitel krušovického pivovaru Michal Rouč.

Stavba skladu začala na konci loňského roku a trvala do letošního léta. Nyní už je zkolaudovaný a pojme až 12 600 palet, původní sklad měl kapacitu 6800 palet. „Klíčovým přínosem je pro nás také snížení provozních nákladů na skladování i na dopravu,“ uvedl Rouč. Podle něj by měla být návratnost investice pět let, záležet bude na situaci na trhu.
Linka měla dříve hodinovou kapacitu až 24 000 plechovek, nyní je to až 32 000 plechovek. Je zprovozněná od jara, instalace nových technologií trvala tři týdny. Rozjezd zkomplikovala pandemie koronaviru. Kvůli opatřením nemohli přijet v domluveném termínu zahraniční experti, a velkou část práce tak museli zvládnout místní technici. Nyní tvoří 45 procent produkce v Krušovicích pivo stáčené do plechu, 40 procent pivo v lahvích a 15 procent sudové pivo.
Dosavadní obchodní výsledky nasvědčují tomu, že by pivovar mohl druhý rok za sebou vyrobit více než jeden milion hektolitrů piva. Ačkoliv trh s pivem poznamenala opatření související s pandemii, nyní se prodej podle vedení krušovického pivovaru vrací k normálu a v některých oblastech i nad normál. Podle ředitele výroby pivovarů Heineken ČR, do kterých patří i Královský pivovar Krušovice, Milana Schramma je vedle tuzemského trhu zásadní pro pivovar například i trh v Německu, Slovensku a Rusku.*

Pohlednice z minulosti: Pivní etikety Krušovice

Publikováno:před 8 měsíciZdroj:Mělnický deníkAutor:Miroslav Elsnic

Pivní etikety. Pro někoho jen bezcenný kousek papíru nalepený na lahvi s chmelovým mokem s údaji o výrobku. Pro jiné kus historie, vzpomínek a cenný artefakt. V dnešním díle seriálu Retro, který redakce Deníku pro vás čtenáře připravuje, vám dáme možnost podívat se na vývoj papírových etiket jednoho z nejstarších pivovarů na našem území - Královského pivovaru Krušovice.

Jedná se o pivní etikety, které jste mohli na pivních lahvích vídat od padesátých let minulého století až téměř do současnosti. Mezi nimi je také „speciální” etika, která byla využívána od roku 1991 na lahve s tradičním českým chmelovým mokem směřující do Spojených států amerických. Zde zveřejněné pivní etikety jsou pouze výběrem, v některém z dalších dílů seriálu Retro se určitě k etiketám krušovického pivovaru vrátíme.

Krušovice na internetu rozvíjí koncept královské volby

Publikováno:před 9 měsíciZdroj:MediaGuru.cz

V online prostředí pivo Krušovice pracuje s myšlenkou, že královská volba není těžká.
Společnost Heineken rozvíjí v digitální kampani své značky Krušovice koncept královské volby, který uvedla na podzim loňského roku.

V sérii čtyř online spotů, které budou k vidění na sociálních sítích, ukazuje pivo jednoduchost a jednoznačnost rozhodování, když má člověk své zásady. Prostřednictvím řečnických otázek se na diváka obrací herec a moderátor Justin Svoboda, jenž se zhostil hlavní role i v televizní reklamě.

„Jsem nesmírně rád, že se režisérovi povedlo využít hereckých schopností hlavního aktéra, které jsou od hlavního ATL posunuty více do dramatičnosti a pro konkrétní cílové skupiny. Kampaňové výstupy hrají ve vzájemné synergii, čehož budeme chtít využít v rámci programatických scénářů,“ popisuje manažer značky Jiří Coufal.

Koncept pro nadlinkovou komunikaci vznikl v dílně agentury DDB. Pod digitální částí je podepsána agentura Isobar. Produkci spotů zajistila společnost DOIT.films. Režie se ujal Prokop Motl, za kamerou stál Gašper Šnuderl. O mediální plánování online kampaně se stará Adexpres.

Slavnosti piva Krušovice slibují skvělou hudbu, královské pivo a klání

Publikováno:před rokemZdroj:First Style

Přípravy na Slavnosti piva Krušovice jsou v plném proudu, královský pivovar pozve všechny příznivce na návštěvu v sobotu 14. září. Své brány otevře v pravé poledne. Všichni se jako každoročně mohou těšit na skvělou muziku – letos například v podání kapel Tři sestry, Wohnout a dalších, exkurze i výborné pivo. Celou akci bude moderovat populární herec Tomáš Matonoha. Vstupné se neplatí, kvůli pohodlí návštěvníků bude jako vždycky zajištěna kyvadlová doprava.

Hudební program nabídne několik koncertů. Jako první zahraje Megaphone (12.15 – 12:45), následovat bude skupina Sto zvířat (13:15 – 14:00). Od 15:00 do 16:00 hodin si diváci užijí skupinu Wohnout, poté přijdou na řadu kapely This (16:30 – 17:30 hodin), Circus Brothers (18:00 – 19:00 hodin) a Brutus (19:30 – 21:00 hodin). Vyvrcholením hudebních vystoupení bude koncert skupiny Tři sestry od 22:00 do 23:15 hodin. Všechna uvedená vystoupení se uskuteční na hlavním pódiu. Letos se ovšem návštěvníci mohou těšit i na doprovodné podium, kde vystoupí DJ duo Malalata a různé regionální kapely.

Na Slavnosti piva Krušovice se chodí také na výborné pivo. Pivovar na ně zve do zóny #moje království, kde budou na čepu všechny druhy krušovických piv za skvělé ceny. Královská Desítka se bude prodávat za 25 korun, jedenáctka Mušketýr za 27 korun, královská Dvanáctka, královský Nefitr, Krušovice Černé a Pšenice za 29 korun. K dobře vychlazenému pivu si mohou návštěvníci dopřát kvalitní a chutné jídlo. V zóně #moje království najdou i královský fotokoutek k pořízení fotky s blízkými na památku.

Všichni zájemci se dále mohou vydat na exkurzi do pivovaru zdarma. Od průvodců se dozvědí informace o historii a podívají se do některých provozů, kde se světové pivo vaří. Prohlédnou si také zrekonstruované nádvoří s novou výsadbou stromů, které se nedávno otevíralo. Návštěvníci dostanou příležitost ochutnat světové krušovické pivo přímo z ležáckého tanku. Exkurze se budou konat od 13:00 do 18:00 hodin, registrace je na místě. V době konání slavností lze také navštívit nově otevřené muzeum.

Návštěvníky jistě potěší i letošní novinka – klání o nejlepší guláš a štrůdl. Zájemci se budou přihlašovat prostřednictvím e-mailu, přičemž dostanou finanční příspěvek na pořízení surovin (2000 korun na guláš, 1000 korun a štrůdl). Soutěžící mají za úkol doma uvařit tři litry guláše nebo upéct stanovené množství jablečného štrůdlu. O vítězích budou rozhodovat sami návštěvníci Slavností piva Krušovice, kteří při vstupu dostanou dva žetony, a to s obrázkem jablíčka a kotlíku. Po ochutnání každý napíše na druhou stranu žetonu číslo nejlepšího guláše či štrůdlu a vhodí vše do krabice. Vyhodnocení soutěže se uskuteční ve Vinyl baru. Medailista na třetím místě získá tři kartony piv a balík buřtů, stříbrná pozice slibuje dva kartony piv a vepřovou kýtu. Absolutní vítězové obou kategorií získají pivní rentu a řád zlatého guláše či štrůdlu, stejně jako v pohádce Princezna se zlatou hvězdou.

A ještě jedna novinka pro sportovce: poprvé v historii se na Slavnostech piva Krušovice uskuteční turnaj v malé kopané. Zájemci se budou přihlašovat rovněž prostřednictvím e-mailu, každý tým dostane vodu a poukázky na čepované pivo a jídlo. Zápasy se budou hrát od 12:30 do 15:00 hodin. Tým na třetím místě dostane karton piv a grilovanou krůtu, tým na místě druhém karton piv a grilovanou kýtu. Vítězové získají pohár a pivní rentu.

Více informací zájemci najdou na stránkách slavnostikrusovice.cz

Krušovický pivovar obnovil nádvoří, investuje i do výroby

Publikováno:před rokemZdroj:Průmyslová automatizaceAutor:ČTK

Opravené nádvoří pivovaru Krušovice si už mohou návštěvníci prohlédnout, aniž by museli zaplatit exkurzi. V přilehlé budově sladovny vzniklo muzeum s historickými exponáty souvisejícími s výrobou piva. Pivovar též značně investuje do rozšíření linky na stáčení do plechovek, chystá i přístavbu skladů. Novinářům to na včerejším slavnostním zpřístupnění nádvoří řekl ředitel krušovického pivovaru Michal Rouč.

Zatímco investice do obnovy nádvoří dosáhla skoro deset milionů korun, zvýšení kapacity plechovkové linky, která je na hranici výkonnosti, vyjde zhruba na 40 milionů a stavba dalších skladů na přibližně 60 milionů. Vedení pivovaru očekává, že letos výstav přesáhne milion hektolitrů. Podle ředitele loni meziročně vzrostl export krušovického piva o 30 procent a pivovar usiluje o další růst. "Vyvážíme do 22 zemí," uvedl Rouč. Mezi největší trhy patří Rusko, Německo, Švédsko, Slovensko, Maďarsko a další.

Veřejnosti přístupné nádvoří má obnovenou dlažbu, nové osvětlení, opravena byla fasáda zdejšího zámku a staticky zajištěna přilehlá kaple. V muzeu jsou například nástroje pro výrobu sudů, náčiní používané v chmelařství a sladovnictví či přehled sládků, kteří zde působili. Návštěvníci si mohou v expozici vyzkoušet i rozpoznávat vůně, které patří k výrobě piva. "Je to muzeum, které bude ještě dlouho hodně živé, budeme doplňovat další věci," dodal Josef Helebrant, který má v pivovaru na starosti prohlídky. Loni pivovar navštívilo přes 35.000 turistů. Letos bude kromě tradičního dne otevřených dveří novinkou promítání letního kina.

Krušovický pivovar patří do nizozemské pivovarnické skupiny Heineken, která loni zvýšila provozní zisk bez započtení mimořádných položek o 6,4 procenta na 3,87 miliardy eur (téměř 100 miliard Kč). Díky vyššímu prodeji a zájmu zákazníků o dražší nápoje firma čeká růst i letos. Heineken je druhý největší producent piva na světě.

Pivo Krušovice postavilo hokejové Královské studio

Publikováno:před rokemZdroj:MediaGuru.cz

U příležitosti letošního hokejového šampionátu spustila pivní značka Krušovice svou kampaň. Její součástí je i soutěž o 84 párů vstupenek na zápasy české reprezentace.

Do soutěže se mohou zájemci přihlásit přes unikátní kódy z lahví a plechovek limitované edice krušovické desítky a dvanáctky, které jsou v prodeji už od ledna. Kódy mohou zadat přes SMS, Facebook chatbot nebo web www.krusovice.cz. Vyhlášení výherců probíhá každý večer od 1. února do 25. dubna. „Dynamicky generovaná videa obsahující jména šťastlivců nahráváme na Facebook a YouTube, odkud se propisují na kampaňový web. Videa ale nahráváme také do digitálních OOH nosičů. Od vyhlášení po nasazení vše probíhá automaticky a v řádu minut je hotovo,“ říká František Procházka, technický ředitel agentury Isobar, jež pod online kampaní se svou sesterskou agenturou Bistro Social podepsána.

Pro potřeby dlouhodobé komunikace v rámci soutěže vzniklo také Královské studio, kterým provázejí moderátoři Radek Hrdina a Aleš Matoušek. „Celkově jsme chtěli komunikaci odlehčit a vymanit se tak ze srdceryvných klišé, kde všichni fandí společně pro zlato, jako jsme tomu byli zvyklí u minulých šampionátů. Namísto toho se jako jediný oficiální pivní sponzor Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF 2019 soustředíme na samotné fanoušky, bez kterých by šampionát nikdy nebyl tam, kde je,” vysvětluje Jiří Coufal, Senior Brand Manager pro Krušovice.

Oba dva moderátoři provázejí i kampaňovými online videi, které v produkci společnosti Doit režíroval Prokop Motl. Hlavní spot představuje ideu a mechaniku hry o vstupenky, další se postupně objevují v průběhu soutěže a později budou nasazeny i během samotného mistrovství. Ve videích komentují dění na stadionu, glosují i jednotlivé týmy, které se s Čechy utkají, a rovněž nabídnou i tipy, jak získat alibi pro nerušené sledování zápasů.

Během šampionátu budou oba moderátoři také k vidění v živých vstupech ze stadionu, možné je i využít jejich gify ve Facebook Messengeru či Instagramu, a to po zadání klíčových slov „krusovice“ nebo „kralovskestudio“.

Gify se objeví také v dynamických bannerech během jednotlivých utkání. „Díky širokému spektru předtočených situací tak budeme schopni real time vtipně reagovat na dění na ledě. Pokud nebudete mít zrovna možnost zápas sledovat v televizi, naše Královské studio vám informaci o aktuálním stavu utkání přinese v rámci reklamních online ploch,” doplňuje kreativní ředitel Isobaru Pavel Flégl.

Během mistrovství do komunikace vstoupí i propracované programatické scénáře pro jednotlivé zákaznické cesty. Díky nim si bude moci spotřebitel například rychle objednat pivo z pohodlí domova.

Vedle online kampaně komunikují Krušovice i v nadlince, kde se o kreativu postarala agentura DDB.

Zprávy z veřejně přístupných zdrojů nebo od zástupců pivovarů.22.10.2020 21:2972