Historie a současnost Královského pivovaru Krušovice

Historie Královského pivovaru Krušovice se datuje až do 16. století. První písemný doklad o pivovaru pochází z roku 1581, avšak pivo se v Krušovicích vařilo bezpochyby mnohem dříve. Skutečnou slávu krušovického pivovarnictví však založil císař a český král Rudolf II., který roku 1583 pivovar zakoupil pro Českou korunu. Od té doby patří Krušovice neodmyslitelně k dějinám českého piva.
Jak podoba pivovaru, tak způsob výroby doznaly od časů Rudolfa řady změn, to podstatné však zůstalo. Prvotřídní žatecký chmel, sluncem prozářený ječný slad, čirá pramenitá voda a především láska a nadšení sládků, kteří po staletí uchovávají krušovickou recepturu příštím generacím.

pivovarHistorické mezníky v časové ose:
● 1581 - Založení pivovaru
● 1583 - V Anglii vládla Alžběta I., v Česku Rudolf II., ve Francii Jindřich III. a krušovický pivovar patřil České koruně.
● 1605 - Guy Fawes a jeho komplicové se pokusili odpálit nálož ve Westminsterském paláci a kvalita piva v Krušovicích se ověřovala tak, že sládek Šimon musel sednout na pivem namočenou lavičku a počkat, až uschne. Pokud se pak zvedl a lavička zůstala přilepená k jeho kalhotám, bylo pivo v pořádku!
● 1620 - Bitva na Bílé hoře. Sládek Šimon střídavě poslouchá ruch války a šumění z varných kotlů. Různá žoldnéřská vojska pak drancují pivovar, ale i šíří slávu krušovického piva. Zrodil se Mušketýr, slavné pivo z Krušovic. pivovar
● 1652 - Když Holandská Východoindická společnost založila Kapské Město a v Anglii začali používat parní topení k vytápění skleníků, v Krušovicích už rok za naplněné sudy ručil, dokud je hostinský prázdné nevrátil, sládek Votýpka.
● 1682 - Petr Veliký se stává ruským císařem a sládkem našeho pivovaru Vodička. Krušovické pivo mu přišlo tak skvělé, že se s ním doslova oženil a prožil v pivovaru krásných 24 let. O tři roky později se majitelem pivovaru stává Arnošt Josef z Valdštejna, což je k velkému prospěchu.
● 1719 - Daniel Defoe vydává román Robinson Crusoe a na proslulé krušovické „baby“ se těší nový sládek Kočí. „Baby“ se tehdy říkalo každému jedenáctému a dvanáctému sudu, který od majitele pivovaru dostával sládek a chasa. pivovar
● 1731 - V Londýně Stephenu Grayi jako prvnímu spadlo do klína nejvyšší vědecké ocenění udělované Královskou společností – Copleyho medaile. Valdštejn zemřel a jeho dceři Marii Anně spadlo do klína krásné dědictví.
● 1824 - V Anglii byl veřejnosti představen první objevený dinosaurus Megalosaurus a v Krušovicích po pouhých dvou letech končí své působení sládek Staněk. Asi už ho nebavilo ručit plným měšcem za chyby a škody, co mohl napáchat on nebo chasa.
● 1825 - Byl izolován chemický prvek hliník a otevřena první železniční trať na světě Stockton–Darlington. Krušovický pivovar patří Fürstenbergům a sládkem se stává Heger. Říká se, že měl ty nejkrutější metody v historii krušovických sládků. Kdo neplnil své povinnosti na sto procent, nesměl celý týden Krušovice ani ochutnat. pivovar
● 1852 - Skončila druhá Francouzská republika a mezi Londýnem a Paříží byl natažen první podmořský kabel pro telegrafní linky. Krušovickým sládkem se stal Dania, který spával v místnosti se sudy, když pivo zrálo, aby měl jistotu, že mu nic nechybí.
● 1869 - Ve světě to jelo. Suezský průplav byl otevřen pro dopravu a dostavěna byla transkontinentální železniční trať napříč Amerikou. V Krušovicích ale nezůstávali pozadu. V pivovaru byl instalován první parní stroj, přestavěna sladovna, sušárny, varna i chladírny.
● 1874 - Konal se první ročník Velké pardubické a v krušovickém pivovaru se stal sládkem Josef Hofweber. Jeho láska ke krušovickému pivu byla ale příliš silná. Po necelém roce ho tak vystřídal Jakub Rösch, který za záhadných okolností zmizel. Traduje se, že ho unesli Švédi, aby je naučil vařit pivo, o kterém se u nich už celá staletí pěly písně. pivovar
● 1877 - Julius Richard Petri vynalezl Petriho misku, Edison zdokonaloval telefon a Neruda vydal Povídky malostranské. Z Krušovic byli uneseni ještě dva sládci, Viktor Šanta a necelý rok po něm Antonín Vanžat, než se švédská koruna vzdala marných snah uvařit své vlastní královské pivo.
● 1891 - V New Yorku byla otevřena Carnegie Hall. V Praze-Holešovicích zase Výstaviště, kde se konala druhá Jubilejní zemská výstava, na níž bylo krušovické pivo k radosti majitele knížete Maxmiliána Egona Fürstenberga staršího a tehdejšího sládka Františka Eisenhuta staršího oceněno zlatou medailí. pivovar
● 1901 - Počátek nového století přinesl spoustu nového. Marconi uskutečnil první radiotelegrafní spojení přes Atlantik a konal se první samostatný koncert České filharmonie. Do Krušovic přišel nový sládek Josef Klimeš mladší. Díky jeho fascinaci překotným vývojem vědy a techniky se pivovar za 27 let jeho působení dočkal celé řady inovací.
● 1928 - Disney vymyslel nejslavnějšího myšáka všech dob, Fleming zase penicilin. Krušovický pivovar v té době ročně uvařil v průměru 45 900 hektolitrů piva a vypadal jako moderní průmyslový závod. To velmi vyhovovalo nadšenci a puntičkáři Ing. Josefu Emingerovi, který se stal sládkem. pivovar
● 1937 - Zřítila se vzducholoď Hindenburg, Walt Disney získal Oscara za Sněhurku a sedm trpaslíků a po pěti letech na postu sládka opustil Krušovice Milan Storzer, kterého ale záliba v krušovickém pivu neopustila nikdy.
● 1945 - S koncem války přišel po sedmi letech i konec krušovického sládka Dr.&nbps;Ing.&nbps;Hanuše Landsperského – srdcaře, který dokázal i v krušné době 2. světové války vařit prvotřídní pivo.
● 1948 - Shromáždění OSN přijalo Všeobecnou deklaraci lidských práv, krušovický pivovar byl znárodněn a jeho tehdejším sládkem se stal Josef Tománek, nedoceněný básník, který ve volných chvílích skládal milostnou poezii o krušovickém pivu a po večerech recitací svých veršů bavil osazenstvo místních hospod. pivovar
● 1950 - Asimov vydal sbírku Já, robot a v Marseille vrátili neznámí zloději šperky a drahé kameny v hodnotě 150 milionů franků. Tajemství krušovického piva po příští dva roky přišel střežit sládek Jiří Bitner.
● 1953 - Edmund Hillary zdolal Mount Everest. Nezdolné bylo ovšem odhodlání krušovického sládka Bohumila Rapka dopřát výjimečnou chuť našeho piva co nejvíce lidem. Pivovar tak pod jeho vedením zvýšil průměrnou roční produkci piva na 94 300 hektolitrů.
● 1956 - Svět modernizoval. Byl položen první telefonní transatlantický kabel, zaveden termín byte, vyroben první mobilní telefon a český vědec Otto Wichterle vynalezl kontaktní čočky. Ani v Krušovicích nezůstávali pozadu. Do provozu byla uvedena nová kotelna a modernizováno chlazení. pivovar
● 1973 - Světovou módu ovládají džínsy, československá kina Tři oříšky pro Popelku a v Krušovicích se vlády ujímá sládek Josef Bernard. Pod jeho pečlivým dohledem je dokončena výměna dřevěných nádob ve spilce a ve sklepě za ocelové kádě a tanky.
● 1987 - Když počet lidí na Zemi překročil hranici 5 miliard, v Krušovicích byli připraveni. V té době se tady vařilo už přes 250 000 hektolitrů piva ročně. Krušovický pivovar po čtyřech plodných letech a za neustále se šířícího věhlasu krušovického piva opustil sládek Ing.&nbps;Václav&nbps;Koub.
● 1988 - Narodila se zpěvačka Adele a fyzik Jack Steinberger získal Nobelovu cenu. Tu by si zasloužil i tehdejší krušovický sládek Ing. František Máša, kdyby se udělovala za dosažené úspěchy ve vaření piva. pivovar
● 1989 - Revolučníí rok. Začali se vysílat Simpsonovi a v Berlíně proběhl první ročník Love Parade. Krušovickým sládkem byl Ing. Jan Šuráň. S pivovarem, který mu okamžitě přirostl k srdci, se ale musel pod tíhou nových pořádků brzy bolestně rozloučit.
● 1990 - Na oběžnou dráhu kolem Země byl dopraven Hubbleův vesmírný dalekohled a v krušovickém pivovaru poprvé v historii usedla na trůn žena. Sládkem se stala Alena Mildorfová a o naše pivo pečovala s typicky ženskou něhou a mateřskou láskou.
● 1994 - Sportovní aerobic byl konečně zařazen do Mezinárodní gymnastické federace. Krušovice koupil Dr. Oetker a učinil strategické rozhodnutí vrátit se k odkazu Rudolfa II. a přejmenovat pivovar na Královský pivovar Krušovice. pivovar
● 1998 - Byl spuštěn vyhledávač Google a otevřeny archivy inkvizice. Z Krušovic se stal díky investici přesahující dvě miliardy korun jeden z nejmodernějších pivovarů v Evropě. Produkce piva překročila hranici milionu hektolitrů piva ročně. Takto nastaveného trendu se držel i nový sládek Ing. Lukančo Trifinčofski.
● 2008 - Světu vládla ekonomická krize, USA první afroamerický prezident a krušovickému pivovaru sládek Tomáš Kosmák. Ten přišel po odkoupení pivovaru jednou z nejvýznamnějších pivovarských skupin na světě – Heinekenem. Nový sládek se do vaření piva pustil s vědomím, že nový majitel ví, že pivo není pudink
Zdroj:Stránky Královského pivovaru Krušovice, 2015


Více na stránkách pivovaru

Prohlídky Královského pivovaru Krušovice

Kdy:celoročně dle dohodyObec:KrušoviceZdroj:Pivovar Krušovice

Cena za prohlídku včetně degustace a suvenýru je 160 Kč.

Zlevněné vstupné včetně degustace a suvenýru je 110 Kč a platí pro studenty a seniory po předložení dokladu.

Exkurze si můžete domlouvat telefonicky na čísle +420 737 224 087 nebo mailem na exkurze@krusovice.cz.

Exkurze se konají v německém, ruském a anglickém jazyce. V případě zájmu o jakýkoliv jiný cizí jazyk zajistíme soukromého průvodce v požadovaném jazyce. Do pivovaru vás odvezeme osobním vozem dle vašeho výběru, minibusem nebo autobusem dle vašeho přání a požadavků.

Aktualizováno: před 4 lety

Krušovický pivovar obnovil nádvoří, investuje i do výroby

Publikováno:před měsícemZdroj:Průmyslová automatizaceAutor:ČTK

Opravené nádvoří pivovaru Krušovice si už mohou návštěvníci prohlédnout, aniž by museli zaplatit exkurzi. V přilehlé budově sladovny vzniklo muzeum s historickými exponáty souvisejícími s výrobou piva. Pivovar též značně investuje do rozšíření linky na stáčení do plechovek, chystá i přístavbu skladů. Novinářům to na včerejším slavnostním zpřístupnění nádvoří řekl ředitel krušovického pivovaru Michal Rouč.

Zatímco investice do obnovy nádvoří dosáhla skoro deset milionů korun, zvýšení kapacity plechovkové linky, která je na hranici výkonnosti, vyjde zhruba na 40 milionů a stavba dalších skladů na přibližně 60 milionů. Vedení pivovaru očekává, že letos výstav přesáhne milion hektolitrů. Podle ředitele loni meziročně vzrostl export krušovického piva o 30 procent a pivovar usiluje o další růst. "Vyvážíme do 22 zemí," uvedl Rouč. Mezi největší trhy patří Rusko, Německo, Švédsko, Slovensko, Maďarsko a další.

Veřejnosti přístupné nádvoří má obnovenou dlažbu, nové osvětlení, opravena byla fasáda zdejšího zámku a staticky zajištěna přilehlá kaple. V muzeu jsou například nástroje pro výrobu sudů, náčiní používané v chmelařství a sladovnictví či přehled sládků, kteří zde působili. Návštěvníci si mohou v expozici vyzkoušet i rozpoznávat vůně, které patří k výrobě piva. "Je to muzeum, které bude ještě dlouho hodně živé, budeme doplňovat další věci," dodal Josef Helebrant, který má v pivovaru na starosti prohlídky. Loni pivovar navštívilo přes 35.000 turistů. Letos bude kromě tradičního dne otevřených dveří novinkou promítání letního kina.

Krušovický pivovar patří do nizozemské pivovarnické skupiny Heineken, která loni zvýšila provozní zisk bez započtení mimořádných položek o 6,4 procenta na 3,87 miliardy eur (téměř 100 miliard Kč). Díky vyššímu prodeji a zájmu zákazníků o dražší nápoje firma čeká růst i letos. Heineken je druhý největší producent piva na světě.

Pivo Krušovice postavilo hokejové Královské studio

Publikováno:před 4 měsíciZdroj:MediaGuru.cz

U příležitosti letošního hokejového šampionátu spustila pivní značka Krušovice svou kampaň. Její součástí je i soutěž o 84 párů vstupenek na zápasy české reprezentace.

Do soutěže se mohou zájemci přihlásit přes unikátní kódy z lahví a plechovek limitované edice krušovické desítky a dvanáctky, které jsou v prodeji už od ledna. Kódy mohou zadat přes SMS, Facebook chatbot nebo web www.krusovice.cz. Vyhlášení výherců probíhá každý večer od 1. února do 25. dubna. „Dynamicky generovaná videa obsahující jména šťastlivců nahráváme na Facebook a YouTube, odkud se propisují na kampaňový web. Videa ale nahráváme také do digitálních OOH nosičů. Od vyhlášení po nasazení vše probíhá automaticky a v řádu minut je hotovo,“ říká František Procházka, technický ředitel agentury Isobar, jež pod online kampaní se svou sesterskou agenturou Bistro Social podepsána.

Pro potřeby dlouhodobé komunikace v rámci soutěže vzniklo také Královské studio, kterým provázejí moderátoři Radek Hrdina a Aleš Matoušek. „Celkově jsme chtěli komunikaci odlehčit a vymanit se tak ze srdceryvných klišé, kde všichni fandí společně pro zlato, jako jsme tomu byli zvyklí u minulých šampionátů. Namísto toho se jako jediný oficiální pivní sponzor Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF 2019 soustředíme na samotné fanoušky, bez kterých by šampionát nikdy nebyl tam, kde je,” vysvětluje Jiří Coufal, Senior Brand Manager pro Krušovice.

Oba dva moderátoři provázejí i kampaňovými online videi, které v produkci společnosti Doit režíroval Prokop Motl. Hlavní spot představuje ideu a mechaniku hry o vstupenky, další se postupně objevují v průběhu soutěže a později budou nasazeny i během samotného mistrovství. Ve videích komentují dění na stadionu, glosují i jednotlivé týmy, které se s Čechy utkají, a rovněž nabídnou i tipy, jak získat alibi pro nerušené sledování zápasů.

Během šampionátu budou oba moderátoři také k vidění v živých vstupech ze stadionu, možné je i využít jejich gify ve Facebook Messengeru či Instagramu, a to po zadání klíčových slov „krusovice“ nebo „kralovskestudio“.

Gify se objeví také v dynamických bannerech během jednotlivých utkání. „Díky širokému spektru předtočených situací tak budeme schopni real time vtipně reagovat na dění na ledě. Pokud nebudete mít zrovna možnost zápas sledovat v televizi, naše Královské studio vám informaci o aktuálním stavu utkání přinese v rámci reklamních online ploch,” doplňuje kreativní ředitel Isobaru Pavel Flégl.

Během mistrovství do komunikace vstoupí i propracované programatické scénáře pro jednotlivé zákaznické cesty. Díky nim si bude moci spotřebitel například rychle objednat pivo z pohodlí domova.

Vedle online kampaně komunikují Krušovice i v nadlince, kde se o kreativu postarala agentura DDB.

Krušovice přivítaly podzim Svatomartinským speciálem

Publikováno:před 8 měsíciZdroj:České nápoje

Výrazná horkosť, ktorá je dokonale prepojená s plnou sladovou chuťou. To je výsledok práce sládkov z Kráľovského pivovaru, ktorí opäť navarili jedinečné pivo na jesenné dni. Vo Svätomartinskom špeciáli 13° si vychutnáte to najlepšie, čo priniesla tohtoročná úroda českého chmeľu.

Záver jesene sa od nepamäti spája s odpočinkom po celoročnej práci. Bol to čas, kedy už bola úroda pod strechou, a keď sa pred pôstom naši predkovia odmeňovali svätomartinským hodovaním. Pri ňom nesmelo chýbať ani výnimočné pivo vyrobené z prvej úrody ručne česaného chmeľu. Také pivo už dlhé roky varia aj sládkovia z Kráľovského pivovaru a nazvali ho podľa novembrového sviatku Sv. Martina. Svätomartinský špeciál 13° sa varí iba raz za rok a v pivniciach dozrieva spolu päť týždňov.

Svätomartinský špeciál 13° uvarili krušovickí sládkovia krátko po tohtoročnom zbere chmeľu. Práve čerstvý chmeľ, výnimočný Žatecký poloraný červenák, a špeciálna technológia chmelenia za studena robia toto pivo každoročne výnimočným. Svätomartinský špeciál 13° sa vyznačuje neopakovateľnou chmeľovou vôňou a výraznou, príjemnou horkosťou. Pivárov osloví aj plnou sladovou chuťou a jantárovou farbou, ktorú získava vďaka tradičnému zreniu v ležiackych pivniciach krušovického pivovaru počas piatich týždňov. Svätomartinský špeciál 13° bude dostupný v limitovanej edícii na výčapoch vo vybraných puboch na celom Slovensku od začiatku novembra až do vypredania zásob. Zoznam prevádzok, kde si možete vychutnať Svätomartinský špeciál 13° nájdete na www.krusovice.sk.

„Na svoju tradíciu sezónnych špeciálov sú krušovickí sládkovia mimoriadne pyšní. Svätomartinský špeciál 13° je už roky obľúbený medzi pivármi aj na Slovensku, a aj túto jeseň im odhalí kvalitu úrody toho najlepšieho českého chmeľu - Žateckého poloraného červeňáku. Unikátna technológia studeného chmelenia a dlhý čas zrenia robia Svätomartinský špeciál skutočne kráľovským,“ hovorí Naďa Kasalová, brand manažérka značky Krušovice a dodáva, „Tešíme sa, že môžeme každoročne odmeniť našich zákazníkov zaujímavými špeciálmi, priniesť tak do portfólia varietu a zaujať potenciálnych fanúšikov tohto kráľovského piva.“

Technológia studeného chmelenia sa pri výrobe piva využíva už takmer dvesto rokov. V počiatkoch pomáhala udržať pivo dlhšie čerstvé, čo využívalo najmä britské námorníctvo pri doprave piva do kolónií. Okrem lepších konzervačných vlastností sa týmto spôsobom z čerstvého chmeľu do piva dostáva výrazne viac vôní, čím Svätomartinský špeciál získava ešte plnší, intenzívnejší chmeľový charakter.

V Rusku vařené Krušovice chutnají stejně jako české, zjistil test

Publikováno:před rokemZdroj:iDNES.cz

Ruská organizace Roskachestvo zkoumala, zda je pivo Královského pivovaru Krušovice stejně kvalitní bez ohledu na to, kde se vaří. Test ukázal, že na místě výroby nezáleží a vzdálenost v podstatě nemá na chuť vliv. U ruského piva však padá rychleji pěna.

Nezisková organizace Roskachestvo (Ruský systém kvality), která je financovaná státem a podporuje ruské výrobky, se snažila zjistit, zda je pravdivé tvrzení, že kvalita piva se odvíjí od místa původu. Došla k závěru, že jde o mýtus.

V laboratoři pomocí chemické rozboru i organoleptických (smyslových) zkoušek nechala analyzovat vzorky piva z Královského pivovaru Krušovice. Porovnávala v Rusku vařené pivo Krušovické světlé Royal a podobné pivo Krušovice Imperial vyráběné v České republice (v ČR není v prodeji).

Server newsru.com, který o testech informoval, uvedl, že kvalita piv je téměř stejná, ačkoliv cena se liší téměř o polovinu (půllitr českého stojí 130 rublů, ruské vyjde na 63). Zástupce výrobce uvedl, že receptura se u těchto piv liší minimálně. Rozdíly v ceně zdůvodnil výrobou na jiném místě.

V obou případech podíl sladových produktů přesahoval 80 procent a podíl pH a kyselin, které vypovídají o procesu fermentace piva, byl téměř totožný. Pivo z Ruska i z Česka neobsahovalo umělá dochucovadla, barviva, sladidla ani konzervační látky.

Pěna byla u ruského piva o deset milimetrů vyšší (činila 80 milimetrů), ale rychleji spadla (za pět minut, české za šest). Chuťově bylo české pivo nepatrně lepší. Dostalo 5,3 bodu, zatímco pivo vařené v Rusku mělo 5,01 z 5,5 bodů.

Test zároveň zkoumal, zda škodlivé látky z obalů přecházejí do nápoje. Ani v tomto případě se nemusí spotřebitelé bát. Mohou bezpečně kupovat pivo v PET lahvích i hliníkových plechovkách.

Heineken zahájil licenční výrobu Krušovic v Petrohradě na jaře 2014.


Krušovice Imperial získaly stříbro na Monde Selection 2018

Publikováno:před rokemZdroj:České nápoje

Koncom mája vyvrcholil 57. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže kvality Monde Selection 2018, odkiaľ si kráľovské pivo Krušovice Imperial odnieslo strieborné ocenenie. Ocenenie kvality Monde Selection je považované za najvyššie uznané ocenenie kvality v priemysle spotrebného tovaru. Krušovice Imperial tak vysielajú jasný signál o kvalite smerom k domácim i zahraničným spotrebiteľom.

Do aktuálneho ročníka medzinárodnej súťaže kvality Monde Selection, ktorá sa konala dňa 24. mája 2018 v španielskej Valencii, sa zapojilo viac ako 1000 spoločností z 92 krajín sveta. Výrobcovia spolu predstavili viac ako 3000 výrobkov, z ktorých porota zložená z 80-tich nezávislých expertov vybrala tie najlepšie.

„Teším sa, že kvalitu našich pív čoraz viac oceňujú nie len doma, ale aj v zahraničí. Monde Selection Silver Award je jasným signálom pre spotrebiteľa, že sa na kvalitu oceneného výrobku môže jednoznačne spoľahnúť. Krušovice Imperial je výnimočné české pivo, ktoré majú aj slovenskí zákazníci čoraz viac v obľube. Svedčia o tom aj medziročné nárasty predaja,“ uviedla Naďa Kasalová, brand manažérka značky Krušovice na Slovensku.

Monde Selection hodnotí, testuje a oceňuje tie najlepšie výrobky v oblasti spotrebného priemyslu na svete už od roku 1961. Výrobky každoročne hodnotí nezávislá porota zložená z desiatok expertov z rôznych odvetví. V závislosti od výsledkov sa týmto produktom udeľujú ocenenia, ktoré deklarujú najvyššiu kvalitu.

Pivo Krušovice hledá v nové kampani osobní království

Publikováno:před rokemZdroj:MediaGuru.cz

Království každého z nás hledá v novém komunikačním konceptu pivo Krušovice.
Pivní značka Krušovice uvádí nový komunikační koncept „Tvoje království“, v němž opět tematizuje svou „královskou historii“.

Od roku 1583, kdy tento pivovar koupil Rudolf II., byl po sto let vlastnictvím české královské koruny. Z tohoto důvodu staví značka svou dlouhodobou komunikaci na postavě krále a jeho království. Od roku 2014 využívala koncept „Král všedního dne“, loni se posunula se sloganem „Buď jsi král, nebo ne“ více k charakterním mužům. Letos se chce zaměřit na osobní království každého z nás, oslovit tak chce mladší cílovou skupinu.

„Pivovar Krušovice chce být partnerem všem, kteří žijí aktivním životem, a tím mám na mysli hlavně zapálení pro věc, vášeň. Nemusí to být hned vrcholový sportovec, sportovkyně nebo světoznámá hudební hvězda. V první řadě jde o prožitky. A v tomto směru věříme, že každý z nás má svoje ,království'. I když jsme každý jiný, jsou příležitosti, kdy se naše království protínají, například v hospodě nebo na hudebním festivalu,“ vysvětluje Jiří Coufal, brand manažer značky Krušovice.

Kampaň odstartovala televizním spotem, který vyzdvihuje produktové benefit i samotný původ piva. V různých verzích střihu je nasazen i v zahraničí, například na Slovensku, Ukrajině, v Chorvatsku a na dalších trzích.

Nová komunikace pracuje s dynamickým claimem, který se mění podle konkrétní situace. Vidět je to například na sponzorských vzkazech, které byly představeny během Mistrovství světa v ledním hokeji.

Komunikace běží také na internetu, kde nyní probíhá soutěž s kapelou Megaphone. Ta pod sloganem „Tvoje hudba. Tvoje království“ vybízí fanoušky a veřejnost k zapojení se do soutěže o účast v jejich novém videoklipu.

Autorem konceptu je agentura DDB. Online komunikaci připravila Bistro Agency.

Pivo Krušovice uvádí hokejovou kampaň i plechovky

Publikováno:před rokemZdroj:MediaGuru.cz

U příležitosti Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji, které začíná už 5. května, přichází pivní značka Krušovice s novou kampaní „Tvoje mistrovství. Tvoje království“, kterou doplní limitovaná edice hokejového piva i program pro hokejové fanoušky.

Hokejová kampaň oficiálního partnera hokejového šampionátu představí nový koncept značky hledající osobní království každého z nás. Nasazeny budou sponzorské vzkazy, prezentující situace, kdy během mistrovství světa v hokeji jde království stranou.

V maloobchodní síti bude od dubna do června k dostání také limitovaná edice krušovické Řízné desítky a Královské dvanáctky, která bude k dostání v plechovce o objemu 0,5 litru a také v 1,5 litrových PET lahvích.

V místě konání, na kodaňském zimním stadionu, bude mít značka branding na mantinelech, vlastní hostesky i VIP zóny. Pro tři nejlepší hokejisty z týmu, který vypadne, připravily Krušovice navíc odměnu ve formě designových manžetových knoflíčků v bílém zlatě.

Legendární Krušovický soudek získá nejlepší běžec

Publikováno:před rokemZdroj:České nápoje

Královský pivovar Krušovice čeká 38. ročník tradičního běžeckého závodu BĚH O KRUŠOVICKÝ SOUDEK. Každoročně se zde o legendární putovní výhru utká a změří své síly více jak 200 závodníků. Po vyhlášení výsledků bude připravené občerstvení pro účastníky i veřejnost. Návštěvníci se také mohou těšit na exkurze pivovaru.

Tradiční závod se bude konat 29. dubna, délka trati je 20 kilometrů. Přihlásit se mohou ženy i muži všech věkových kategorií. Registrace závodníků proběhne na místě od 8:00 do 09:15 hodin. Startovné činí 150 Kč. Účastníci budou vybíhat v 9:30 ze Stochova u památného dubu sv. Václava a poběží až do Krušovic. Mimořádně krásná trať povede jak terénem, tak po silnici.

„Oceňováni budou běžci na prvním, druhém a třetím místě v každé kategorii. Ti získají finanční cenu a balíček s krušovickým pivem. Absolutní vítěz závodu obdrží putovní cenu, a to legendární Krušovický soudek,“ říká Kateřina Veitová, tisková mluvčí společnosti Heineken ČR.

V Královském pivovaru Krušovice po vyhlášení vítězů bude připraveno občerstvení a krušovické pivo pro závodníky i diváky. Jako každý rok bude akce probíhat za hudebního doprovodu. Závodníci i veřejnost mohou zdarma využít exkurze v pivovaru, které budou probíhat po doběhnutí závodníků.

Traťovým rekordmanem v mužské kategorii je Jiří Čivrný z roku 1993 s časem 1:07:02. Zastoupení ženského rekordu drží Mirka Petroňuková, která zaběhla závod s časem 1:22:16 v roce 2008.

Pořadateli akce jsou Sokol Stochov – Honice, Královský pivovar Krušovice a město Stochov. Výsledky budou vyvěšeny na webových stránkách www.maratonkladno.cz a www.rozbehnuto.estranky.cz bezprostředně po závodu.

Česká divize pivovaru Heineken navýšila výrobu, dařil se export Krušovic

Publikováno:před rokemZdroj:E15.czAutor:ČTK

České pivovary skupiny Heineken loni meziročně vyrobily o zhruba sto tisíc hektolitrů piva a dalších nápojů více, výroba vzrostla na 2,4 milionu hektolitrů. Do skupiny patří na českém trhu tři pivovary - Krušovice, Velké Březno a Starobrno. Společnost je v objemu výroby na českém trhu třetí za skupinou Plzeňského Prazdroje a Pivovary Staropramen. Firmě se zvýšil export do zahraničí o více než sedm milionů lahví piva.

"Opět se nám podařilo navýšit tržní podíl na domácím trhu, kde nám rostly objemy prodejů většiny našich strategických značek. Byli jsme také úspěšní v exportu a mám radost zejména z růstu naší mezinárodní značky Krušovice," uvedl generální ředitel Heineken ČR Nikolay Mladenov. Celosvětový export Krušovic tak loni meziročně vzrostl o 22 procent, absolutní údaje firma neuvedla. Krušovice jsou od roku 2016 v osmici světových největších mezinárodních značek skupiny. Krušovice se vyváží do Evropy, Asie i Ameriky. Mezinárodní portfolio skupiny pod značkami Heineken, Desperado, Zlatý bažant a pak ciderů rostlo podle firmy v desítkách procent.

Jenom pivovar Starobrno loni uvařil rekordních 1,25 milionu hektolitrů piva. Je to nejvyšší výstav za více než 140 let existence pivovaru, řekl již dříve ČTK ředitel a vrchní sládek pivovaru Ondřej Koucký. Pivovar se blíží své maximální kapacitě, která je nyní 1,5 milionu hektolitrů. Loni společnost do všech tří pivovarů investovala skoro 100 milionů korun, skoro pět milionů korun dala firma na obměnu strojních zařízení ve Velkém Březně. Necelých devět milionů pak do nových přetlačných tanků v Pivovaru Starobrno, kde zahájila práce na renovaci chladicího systému za zhruba 40 milionů korun. V Krušovicích pak rekonstruovala úpravnu vody za necelých 26 milionů korun. "Další a zároveň největší investicí loňského roku bylo dokončení stavby distribučního centra přímo v areálu pivovaru Velké Březno, které vyšlo na téměř 50 milionů korun," dodala společnost. Údaje o loňském ani předloňském hospodaření společnost zatím oficiálně ve veřejné Sbírce listin nezveřejnila, poslední údaje v ní jsou za rok 2015.

Krušovice představují nový ležák K11, změnu designu a názvů piv

Publikováno:před rokemZdroj:České nápoje

Královský pivovar Krušovice přichází s hlavní novinkou letošního roku, a to s čepovaným ležákem K11. Světlý ležák s příjemnou hořkostí zákazníci poprvé ochutnají v březnu. Současně pivovar Krušovice přechází na nový design plechovek, skleněných lahví a PET obalů. Nové názvy produktů mají vystihnout přesnou povahu populární desítky a dvanáctky.

Hlavní novinkou Královského pivovaru Krušovice se stává ležák K11. Důvodem jeho uvedení na trh je stále rostoucí popularita jedenáctek na českém pivním trhu, a proto nesmí chybět ani v portfoliu Královského pivovaru Krušovice. K11 je světlý ležák s příjemnou hořkostí a vyšší plností vyrobený z několika druhů českých sladů, které pivu dodávají krásnou zlatavou barvu a dokonalou plnou chuť. Za správnou vyváženost nový ležák vděčí právě použitým speciálním sladům (karamelovému, pšeničnému a mnichovskému).

Název nového ležáku K11 vznikl spojením písmene K jako označení pivovaru Krušovice a číslovky 11, která vyjadřuje stupňovitost piva. Novinka s tímto originálním názvem bude k dostání pouze na čepu od března 2018. Stejně jako ostatní produkty krušovického portfolia se i K11 vyrábí z žateckého chmele.

Krušovice dále představují nové obaly svých produktů, které reagují na bohatou královskou historii značky. Celkový dojem nejvíce umocňuje použití královské pečeti. Současně dochází i k úpravě názvosloví, které vychází z přesného popisu produktu. Nejoblíbenější značku z nabídky pivovaru Krušovice si spotřebitelé vychutnají pod názvem Královská 12. „Chceme maximálně podpořit prémiové vnímání naší vlajkové lodi a tou je Královská 12. Jsme hrdí na to, že jsme jako jediný pivovar v České republice získali královskou pečeť,“ uvedl brand manager pro značku Krušovice Jiří Coufal. Přejmenování se dočkala i oblíbená desítka z portfolia pivovaru, ta nově nese název Řízná 10 díky svému jedinečnému řízu.

Zprávy z veřejně přístupných zdrojů nebo od zástupců pivovarů.12.06.2019 13:4764