Historie a současnost Pivovaru Samson

Pivovar Samson, a.s., České Budějovice patří do portfolia společnosti AB InBev, která je největším světovým pivním koncernem. Mezi jeho další značky patří například Stella Artois, Corona či Foster´s. Česká republika jako pivní velmoc si v jeho portfoliu získává čím dál důležitější postavení, čemuž napomáhá investování do jejích tradičních značek, jako je právě Samson.
Zdroj:Stránky Pivovaru Samson, 2017


Více na stránkách pivovaru

Zákazníci se k nám začínají vracet, říká ředitel pivovaru Samson

Publikováno:před měsícemZdroj:iDNES.czAutor:Lukáš Marek

V Českých Budějovicích platívalo, že od jihu po Rudolfovskou třídu vládne Samson, dále pak Budějovický Budvar. Samson však ustoupil ze slávy. Významnou pozici v českém pivovarnictví mu chce nyní vrátit pod novým majitelem 40letý ředitel pivovaru Daniel Dřevikovský. O víkendu do areálu po dlouhé době směla i veřejnost.

Na domácím trhu plánujete nárůst o deset procent, v zahraničí o pět. Je nějaký nový trh, kam chcete proniknout?
Aktuálně jsme třeba vstoupili do jednání s potenciálním zákazníkem v Itálii. Podle mých zkušeností mohou jednání trvat několik měsíců, není to jednoduché. Pokud by se to podařilo, jednalo by se o tisíce hektolitrů. Chceme se tam vrátit.

Poté, co belgicko-brazilský pivovarský gigant Anheuser-Busch InBev koupil Samson před třemi lety, investoval zde už 400 milionů korun. Máte moderní technologie, odrazilo se to při vyjednávání s novými partnery?
Zákazníci se k nám vracejí a v zahraničí se nám snáze vyjednává.

Současná kapacita pivovaru 450 tisíc hektolitrů nabízí mnohem větší možnosti. Je reálné ji do deseti let využít?
Ano. Cíl je, abychom se s pivovarem dostali tam, kde byl v dobách největší slávy. Tehdy byl výstav 430 tisíc hektolitrů. Ten letošní plánujeme na 84 262 hektolitrů, meziročně o 1 400 hektolitrů vyšší. Cíl musí být ambiciózní a věřím, že to bude přínosem i pro Budějovice. Chceme pivovar, který jede na plný pecky.

Když chcete být více vidět, a to i v Budějovicích, přemýšlíte o nějaké prémiové pivnici Samsonu?
Zabýváme se tím. Nechceme kopírovat, různých pivovarských hospod je hodně a nechceme být jen další v řadě. V Budějovicích ale určitě chceme mít svou vlajkovou loď v centru. Prostředky na to jistě mít budeme, to lze vyvodit z investic, které se udělaly přímo v pivovaru.

Co třeba hospoda přímo v areálu pivovaru?
Jsem spíše zastáncem udělat v centru pořádnou a pěknou pivnici.

Po mnoha letech se o víkendu pivovar otevřel veřejnosti. Stane se z toho tradice? A co třeba pravidelné prohlídky pro zájemce?
Věřím, že jsme na tradici zadělali, a byl bych moc rád, pokud by se dostalo i na exkurze. Aby vše fungovalo a dávalo smysl, musíme se připravit, získat k tomu personál a podobně.

Zmínil jste, že roste zájem zákazníků. Co jim chutná?
Na domácím trhu nám jde nyní dobře desítka. Je to asi i tím, že jsme s ní bodovali na soutěži Pivo České republiky 2017, kde skončila na druhém místě. A u dvanáctistupňového si myslím, že se jí daří výborně proto, že uspěla v testu kvality jednoho serveru a lidé si toho všimli. Pito už nám také několik let roste.

Máte nějaké meziroční srovnání?
Například letos v srpnu jsme v Česku prodali dvojnásobek toho co v loňském roce. Zároveň byl srpen nejúspěšnějším měsícem za poslední tři roky. Meziroční růst v tuzemsku je dvanáct procent.

Vy osobně preferujete více lahvové, v plechovce, nebo vede čepované?
Dám si rád jakékoli z naší produkce. Když je správně ošetřené, tak je nejlepší v hospodě, protože ho pijete s kamarády. Když si dám doma lahvové, tak je také vynikající, tam si ho zase vychutnám s rodinou.

Proč jste ustoupili od výroby radleru?
Náš pivovar je nastavený na klasická česká piva, na to se soustředíme. Radler svou roli ve své době splnil a značce pomohl, ale už jdeme jinou cestou.

Ještě se vrátím ke koupi Samsonu společností AB InBev. Jak velkou roli v tom hrála skutečnost, že je v Českých Budějovicích Budvar a tyto podniky mezi sebou vedly a vedou spoustu sporů o ochranné známky?
To neumím vyhodnotit. Je to něco, na co se v Samsonu nesoustředíme. My musíme hledět na oživení Samsonu a na to, abychom měli výborné pivo.



Pivovarské slavnosti Samsonu překonaly očekávání. I díky vystoupení Tonyi Graves

Publikováno:před měsícemZdroj:Pivovar SamsonAutor:Pavel Orálek

Oslava, na kterou se dlouho nezapomene. Pivovar Samson v sobotu burácel díky Pivovarským slavnostem, na kterých zazpívala i Američanka žijící v Česku Tonya Graves. Lidová veselice se povedla i díky hezkému počasí, do areálu pivovaru v sobotu odpoledne zamířily davy lidí.

Pivovarské slavnosti začaly v sobotu úderem třetí hodiny odpoledne. V areálu pivovaru se tísnily stovky lidí. Kromě kulturního programu je zaujaly i prohlídky výrobních prostor pivovaru Samson. „Náš historický pivovar se snažíme postupně otvírat veřejnosti, ale takový obrovský zájem nás příjemně překvapil,“ řekl ředitel pivovaru Samson Daniel Dřevikovský.

Stovky lidí si mj. prohlédly varnu, ale i prostory, které se díky investicím AB InBev ve výši zhruba 400 milionů korun změnily za poslední tři roky k nepoznání. Návštěvníci ocenili chuť nefiltrovaného piva z tanku. „Mám rád dobré pivo a po dnešku musím říct, že Samson k nim určitě patří,“ uvedl Přemysl Novotný z Českých Budějovic, který si našel cestu na Pivovarské slavnosti.

Pivovarské slavnosti se nesly v duchu příjemné zábavy. Přispěla k tomu i vystoupení Patroly Šlapeto, kapely Josef Švejk & C. a K. Šraml. Hvězdou celého programu byla americká zpěvačka působící v Česku Tonya Graves. „Velmi jsem si to v Českých Budějovicích užila, je radostí zpívat v tak přátelské atmosféře,“ řekla Graves.

Na své si během slavností přišli i nejmenší, v areálu pivovaru pro ně byl připraven dětský koutek.

Pivovar Samson nyní zažívá úspěšné období. Po investicích vlastníka AB InBev ve výši zhruba 400 milionů korun se hospodářsky postupně zvedá. „Díky novým technologiím se nám daří vyrábět kvalitnější piva. Důkazem toho je stříbrná medaile na soutěži Pivo České republiky 2017 a meziroční zvýšení tuzemského výstavu o 12 procent,“ říká ředitel pivovaru Samson Daniel Dřevikovský.

Pivovar Samson, a.s., České Budějovice patří do portfolia společnosti AB InBev, která je největším světovým pivním koncernem. Mezi jeho další značky patří například Stella Artois, Corona či Foster´s. Česká republika jako pivní velmoc si v jeho portfoliu získává čím dál důležitější postavení, čemuž napomáhá investování do jejích tradičních značek, jako je právě Samson.

Pivovar Samson se otevře veřejnosti

Publikováno:před měsícemZdroj:Pivovar SamsonAutor:Pavel Orálek

Pivovar Samson zažije v sobotu 14. října 2017 událost, která nemá v poslední dekádě obdoby. Od 15:00 se budou konat Pivovarské slavnosti, při kterých otevře své brány veřejnosti.

Pivovar Samson nyní zažívá úspěšné období. Po investicích vlastníka AB InBev ve výši téměř 500 milionů korun se hospodářsky postupně zvedá. „Díky novým technologiím se nám daří vyrábět kvalitnější piva, důkazem toho je i stříbrná medaile na soutěži Pivo České republiky 2017, kterou získala naše desítka Samson,“ říká ředitel pivovaru Samson Daniel Dřevikovský. Teď se chce Samson představit nejenom českobudějovické veřejnosti při Pivovarských slavnostech.

Hosté, kteří zavítají do areálu pivovaru Samson na Lidické třídě, se mohou těšit na bohatý program. Celým dnem bude návštěvníky provázet moderátor Přemysl Švejk Kubišta alias Dobrý voják Švejk. Kromě dobrého jídla nebudou chybět pestrá nabídka piv z produkce Samsonu, nejrůznější pivní soutěže, exhibice historických motorek nebo ukázky hasičské techniky. Pivní fanoušky potěší svými písničkami Patrola Šlapeto, kapela Josef Švejk & C. a K. Šraml a hvězdou celého programu bude americká zpěvačka působící v Česku Tonya Graves.

Nedílnou součástí Pivovarských slavností budou také komentované prohlídky pivovaru. „Budějčáci“ i přespolní se tak budou moci podívat do míst, kde se pivo Samson vyrábí. „Chceme víc zpřístupnit pivovar zájemcům o naše produkty, ke kterým kromě tradičních alkoholických piv patří i legendární nealko Pito,“ dodává ředitel Dřevikovský. Milovníci piva, kteří se na prohlídku dostanou, budou moct ochutnat nefiltrované pivo přímo z tanku.

Akci nepřekazí ani špatné počasí, bude připraven pivní stan. Vstup je pro všechny zdarma.

Pivovar Samson, a.s., České Budějovice patří do portfolia společnosti AB InBev, která je největším světovým pivním koncernem. Mezi jeho další značky patří například Stella Artois, Corona či Foster´s. Česká republika jako pivní velmoc si v jeho portfoliu získává čím dál důležitější postavení, čemuž napomáhá investování do jejích tradičních značek, jako je právě Samson.

Pivovar Samson mění sládka. Lavička plánuje speciál

Publikováno:před měsícemZdroj:Týden.czAutor:ČTK

Pivovar Samson ze skupiny AB InBev má nového sládka. Luboše Martiše, který v českobudějovickém podniku působil 19 let, nahradil Radim Lavička. Ten plánuje nový speciál.

"Mohu potvrdit, že Luboš Martiš už od konce července v pivovaru Samson nepůsobí. Naše cesty se po nainstalování nových moderních technologií, kdy je potřeba dosahovat vysokých standardů, rozešly. Panu Martišovi za jeho dlouholeté působení v pivovaru děkujeme," řekl mediální zástupce Samsonu Pavel Orálek.

Martiš pracoval podle informací na profilu v síti Linked in v pivovaru 19 let, od roku 1998. V několika letech byl i členem představenstva. Nový sládek Lavička (38 let) služebně povýšil začátkem srpna. "I přes poměrně mladý věk má za sebou téměř 17 let působení v Samsonu na různých pozicích od sladovny až po stáčírny. Jeho kariéra je důkazem, že Samson dokáže pracovité lidi náležitě ocenit," řekl ředitel pivovaru Daniel Dřevikovský.

Nový sládek plánuje nový druh piva, výhledově chce Samson nabídnout nový speciál. Na Pivovarských slavnostech 14. října ochutnají podle ředitele lidé nefiltrované pivo z tanku od nového sládka.

"Radim Lavička je zárukou kvality našeho piva. Je to Českobudějovičák oddaný své profesi, navíc spjatý s pivovarem pupeční šňůrou. Nemohli jsme si přát lepšího člověka. Zajímavostí je, že si kvůli práci změnil i bydlení, aby to měl do pivovaru co nejblíž," řekl Dřevikovský.

Nový sládek žije s rodinou asi 200 metrů od Samsonu, dříve bydlel na okraji města.
Pivovar Samson ze skupiny AB InBev investoval za poslední tři roky do technologií 380 milionů korun. Jeho tržby loni dosáhly 87,6 milionu korun, výstav činil 82 800 hektolitrů, letošní výstav plánuje o 1400 hektolitrů vyšší.

Letos se pivovaru, jenž zaměstnává 71 lidí, výrazně víc daří na ruském trhu, letošní tržby čeká meziročně o tři procenta vyšší. Desítka Samsonu se letos umístila na druhém místě v soutěži Pivo roku 2017.

Pito přišlo cyklistům vhod. Samson podpořil tradiční závod na Kleť

Publikováno:před 2 měsíciZdroj:Pivovar SamsonAutor:Pavel Orálek

11. září 2017 - Už 23. ročník cyklistické časovky jednotlivců z Českého Krumlova na Kleť podpořil pivovar Samson. Všichni zúčastnění závodníci ocenili, že si mohli po náročném stoupání vychutnat nealkoholické pivo Pito.

Pito je pojmem hlavně mezi řidiči. Historie tohoto nápoje sahá do 70. let, kdy se nealkoholické pivo začalo v Československu vyrábět právě v dnešním pivovaru Samson. Jedná se o složeninu ze dvou slov – pivo a auto.

Cyklisté i organizátoři si pomoc Samsonu pochvalovali. „Jsme rádi, že pivovar Samson myslí na cyklisty, zvlášť po jízdě do kopce není o žízeň nouze,“ říká s nadsázkou ředitel závodu Jan Mejta s tím, že Pito osvěžilo i vítěze časovky, kterým se stal Lukáš Smola. Trať s prudkým stoupáním zvládl za necelých 27 minut.

Pito je jedním z pilířů produkce pivovaru Samson. „Díky pomoci našeho vlastníka AB InBev nyní vaříme ještě kvalitnější nealkoholické pivo. Naším cílem je podporovat sport v různých podobách. Cyklistika je dynamický sport, který se těší stále větší oblibě podobně jako naše piva,“ říká ředitel pivovaru Samson Daniel Dřevikovský.

Pivovar Samson, a.s., České Budějovice je součástí portfolia společnosti AB InBev, která je jedním z největších světových pivních koncernů. Mezi jeho další značky patří například Stella Artois, Corona či Foster´s. Česká republika jako pivní velmoc si v jeho portfoliu získává čím dál důležitější postavení, čemuž napomáhá investování do jejích tradičních značek, jako je právě Samson.

Samson se opět představí na výstavě Země živitelka. Poprvé po sedmi letech

Publikováno:před 3 měsíciZdroj:Pivovar SamsonAutor:Pavel Orálek

Poprvé po sedmi letech se pivovar Samson účastní výstavy Země živitelka, v pavilonu B4 nebude chybět jeho stánek. Ve čtvrtek 24. srpna se navíc v areálu českobudějovického výstaviště v pavilonu R2 koná workshop AB InBev o využití inovativních informačních technologií pro výrobu sladovnického ječmene. Jde o další důkaz, že tři roky spolupráce Samsonu s novým vlastníkem, skupinou AB InBev, mají pozitivní dopad na českobudějovický pivovar.

„Jako budějovičtí občané se rádi podílíme na legendární výstavě, jejíž prestiž přesahuje hranice naší republiky,“ říká ředitel pivovaru Samson Daniel Dřevikovský. „V našem stánku v pavilonu B4 chceme seznámit zájemce s našimi produkty a hlavně strategií, která by měla brzy vrátit pivovar Samson na jedno z předních míst v Česku,“ doplňuje.

Samson v posledních třech letech těží z investic největšího pivovarnického koncernu na světě, kterým je společnost AB InBev. „Finanční injekce AB InBev dosáhla přibližně 400 milionů korun. Nejvíce prostředků šlo do modernizace strojovny, kvasných nádob, filtrační linky, tanků na filtrované pivo, skladů, na nové zařízení pro pasterizaci, do sanitační stanice a chlazení,” tvrdí ředitel Dřevikovský.

I manažeři AB InBev si transakci v České republice pochvalují. „Jsme spokojení s tím, jak se věci v Samsonu posouvají k lepšímu. Cesta, kterou jsme si vytýčili, je správná. Rádi se spojujeme s kvalitními značkami a tou Samson rozhodně je. Věříme, že ho čeká velmi úspěšná budoucnost,” míní viceprezident AB InBev Lucas Lira.

Do Českých Budějovic míří i lidé z vedení AB InBev. Ve čtvrtek 24. srpna promluví na workshopu s názvem SmartBarley aneb přínos inovativních informačních technologií pro výrobu sladovnického ječmene Katie Hoardová, globální ředitelka zemědělských inovací AB InBev. „V České republice představíme vůbec poprvé náš koncept, který na základě dat z celého světa může významně pomoct místním pivovarům i samotným pěstitelům sladovnického ječmene. Je to náš příspěvek do 21. století,” říká Hoardová s tím, že ji těší, že tuto novinku bude prezentovat právě v České republice, zemi s bohatou pivní tradicí.

Pivovar Samson, a.s., České Budějovice patří do portfolia společnosti AB InBev, která je největším světovým pivním koncernem. Mezi jeho další značky patří například Stella Artois, Corona či Foster´s. Česká republika jako pivní velmoc si v jeho portfoliu získává čím dál důležitější postavení, čemuž napomáhá investování do jejích tradičních značek, jako je právě Samson.

Pivovarnický gigant křísí slávu Samsonu, investoval už 400 milionů korun

Publikováno:před 4 měsíciZdroj:iDNES.czAutor:Lukáš Marek

Tanky na filtrované pivo, moderní strojovna i kvasné nádoby. Pivovar Samson prodělává velké změny a zvyšuje výrobu. Pod majitelem, společností Anheuser-Busch InBev, se chce vrátit mezi významné podniky v Česku. A slibuje i prohlídky areálu u Malše v Českých Budějovicích.

Českobudějovický Pivovar Samson roky připomínal uzavřenou pevnost. Nikdo příliš netušil, co se za jeho branami děje. Před rokem 2014 výroba klesala a firma se potýkala s problémy.

Před třemi lety ovšem přišel prodej a Samson získal pivovarnický obr, společnost Anheuser-Busch InBev. A téměř okamžitě začaly velké investice. Výsledky se dostavují, výstav roste a třeba desítka letos uspěla v soutěži Pivo České republiky, kde získala stříbrnou medaili v kategorii světlé výčepní pivo.

„Současná finanční injekce AB InBev dosáhla přibližně 400 milionů korun. Nejvíce prostředků šlo do modernizace strojovny, kvasných nádob, filtrační linky, tanků na filtrované pivo, skladů, na nové zařízení pro pasterizaci, do sanitační stanice a chlazení,“ vyjmenoval ředitel Samsonu Daniel Dřevikovský.

Dodal, že v plánu je dokončení první etapy modernizace za dalších sto milionů.

Cíl pivovaru je jasný. „Chceme vrátit Samsonu významnou pozici, kterou v českém pivovarnictví zastával,“ navázal ředitel.

Rozhodně to nebude lehká cesta. V minulosti patřil Samson ke špičce v zemi. S výkony Budvaru, svého konkurenta, se však dnes nemůže srovnávat.

Národní podnik Budějovický Budvar vystavil v roce 2016 historicky rekordní objem piva. Celkem to bylo 1 615 000 hektolitrů. V Samsonu 82 800 hektolitrů. Ještě v 90. letech minulého století byla čísla srovnatelná.

Odrazili se ode dna
Pro Samson je však nyní důležité, že opět roste. Letošní výstav plánuje o 1 400 hektolitrů vyšší. Loni utržil 87,6 milionu korun, letošní tržby očekává o tři procenta vyšší.

„Odrazili jsme se ode dna, hospodaření se stabilně zlepšuje díky investicím do technologií. Od roku 2014 jsme se zlepšili o 30 procent,“ konstatoval Dřevikovský.

V brzké budoucnosti plánuje také nabírání několika desítek zaměstnanců. Dnes jich v podniku u Malše blízko centra města pracuje 71.

Zajímavá je i další strategie pivovaru. Úplně končí s výrobou radleru, piva míchaného s limonádou. Do prodeje půjde posledních 500 hektolitrů. „Chceme se soustředit na výrobu klasického piva, které bylo po staletí naším obchodním artiklem,“ zdůraznil ředitel.

Pochvaluje si například exportní ležák značky 1795, který letos firma uvedla na český trh. „Slavila překvapivě velký úspěch u hospodských,“ doplnil Dřevikovský. V roce 1795 byl pivovar založen.

Samson vyváží své produkty do 27 zemí, například Brazílie, Dánska, Rakouska, Ruska a nově i do Kataru a jedná s partnery na Islandu. Na vývoz jde 61 procent produkce.

Chtějí posílit „kolem komína“
Zatímco na pultech obchodů je lahvový Samson v poslední době vidět více, v restauracích v Budějovicích i v okolí se situace nijak zvlášť nemění. Ředitel naznačil, že chce posílit takzvaně „kolem komína“, tedy v Budějovicích.

„Zvažujeme různé marketingové nástroje, které tomu napomohou,“ doplnil. Návrat se daří také Pitu, což byl v minulosti největší pojem mezi nealko pivy.

Mezi turisty je pak zájem o návštěvu pivovaru. Vždyť konkurenční Budvar si loni prohlédlo přes 60 tisíc lidí ze 73 zemí. Podobnou atrakcí už je ve městě jen Černá věž. Na prohlídky Samsonu však musí zájemci ještě počkat.

„Zatím jsou z důvodu modernizace návštěvy pro veřejnost pozastaveny, ale počítáme s jejich obnovením,“ poznamenal Dřevikovský. V Samsonu začínal už před 14 lety a ředitelem už byl v letech 2007 až 2010. Znovu se jím stal poté, co se pivovar dostal do vlastnictví AB InBev.

Belgicko-americký gigant si zatím svou akvizici v Budějovicích chválí. „Společnost je spokojena s tím, jak se věci v Samsonu mění k lepšímu. Jsme na správné cestě, kterou jsme si vytýčili. Rádi se spojujeme s kvalitními značkami a Samson jsme vyhodnotili jako jednu z nich,“ sdělil Pavel Orálek, mediální zástupce AB In Bev pro Českou republiku.

Pivovar Samson za tři roky investoval 380 milionů korun

Publikováno:před 4 měsíciZdroj:Průmyslová automatizaceAutor:ČTK

Pivovar Samson ze skupiny AB InBev investoval za poslední tři roky do technologií 380 milionů korun. Jeho tržby loni dosáhly 87,6 milionu Kč, výstav činil 82.800 hektolitrů. Letos se českobudějovickému pivovaru, jenž zaměstnává 71 lidí, výrazně víc daří na ruském trhu. ČTK to řekl ředitel pivovaru Daniel Dřevikovský.

Skupina Anheuser-Busch, která je součástí světového pivovarnického lídra AB InBev, koupila pivovar v roce 2014. Letos pivovar, jenž vyváží do 27 zemí, investuje 17 milionů do nového kvasného hospodářství a do chlazení. Předělaná je filtrace, vedení zavedlo nové standardy kontroly kvality, nová je i sanitační stanice sloužící k mytí a proplachování technologií.

Loňský výstav je 82.800 hektolitrů, letošní plánuje pivovar o 1400 hektolitrů vyšší. Samson loni utržil 87,6 milionu Kč, letošní tržby očekává o tři procenta vyšší. Zisk nezveřejnil. "Odrazili jsme se ode dna, hospodaření se stabilně zlepšuje díky investicím do technologií. Od roku 2014 jsme se zlepšili o 30 procent," řekl k zisku Dřevikovský. Pivovar zaměstnává 71 lidí, loni jim zvedl mzdy o pět procent. Do tří let přijme desítky nových zaměstnanců. V Praze pracuje pro AB InBbev 550 lidí.

Samson vyváží do 27 zemí včetně Brazílie, nejvíc do Evropy, například do Dánska. Část jde do Ruska. Samson exportuje 61 procent produkce, většinu tvoří exportní ležák 1795. Loni měl poprvé čtyři dodávky do Kataru, o kontraktu jedná na Islandu. "České pivo je v zahraničí dobře vnímáno a speciálně pivo z budějovického pivovaru. Patříme mezi největší exportéry piva u nás. Letos se výrazněji daří na ruském trhu, chceme posilovat i v Rakousku. Gro v tuzemsku tvoří značka Samson, letos jsme zavedli i značku 1795, která až překvapivě slavila velký úspěch u hospodských," řekl Dřevikovský (40), českobudějovický rodák, který v Samsonu začínal před 14 lety jako dělník ve sladovně a ředitelem byl již v letech 2007 až 2010.

Loni uvedl pivovar retro edici značky Samson, hodnotí ji jako úspěšnou, vše se prodalo. Letos zvažuje další. Samson podle ředitele navazuje na právovárečné domy ve městě z roku 1265. "Když pivovar v 19. století postavili, patřil k deseti nejmodernějším v Čechách," řekl Dřevikovský.

Nyní Samson doprodává řadu grapefruitových radlerů v plechovce, na trhu ho zbývá do 500 hektolitrů. Další jejich výrobu zatím neplánuje. V létě dodává Samson do vybraných hospod Pito v sudech. Pito nabízí Samson i v plechovkách, vedení přemýšlí, že by se do nich stáčel i ležák 1795. Vlastní stáčírnu nemá a nechystá. "Chceme se hlavně orientovat na tradiční výrobu piva v lahvi, já si myslím, že pivo patří především do lahve a samozřejmě do sudu v hospodě," řekl ředitel.

Samson znovu boduje. „Dvanáctka” v pořadu A dost! zvítězila

Publikováno:před 5 měsíciZdroj:Pivovar SamsonAutor:Pavel Orálek

Pivo značky Samson se v červnu dočkalo už druhého výrazného úspěchu. Po stříbrné medaili, kterou získala jeho „desítka“ v soutěži Pivo roku 2017, nyní zabodovala i „dvanáctka“. Tentokrát v testu zaměřeném na přítomnost jakýchkoli nežádoucích látek, který provedla nezávislá odborná porota na nejznámější české internetové televizi Stream.cz. V pořadu A dost! dopadla „dvanáctka“ Samson na výbornou, skončila bezkonkurenčně nejlépe ze všech testovaných vzorků.

„Máme radost, že test potvrdil důraz, který klademe na kvalitu našich piv. Jsme potěšeni, že výsledky hovoří jasně v náš prospěch,“ říká generální ředitel Samsonu Daniel Dřevikovský. „Je to důkaz, že masivní investice nového vlastníka do technologie výroby piva přináší své ovoce,“ míní ředitel Samsonu.

„Vyrábíme z nejlepších surovin na trhu, jsme hrdí, že úspěšně šíříme pověst budějovického piva,“ doplňuje vedoucí laboratoře a Quality Manager pivovaru Samson Kateřina Leštinová s tím, že pochvalný prst nahoru od tvůrců pořadu A dost! je vyznamenáním pro zaměstnance pivovaru. „Samson patří k pivům, která žádné toxické produkty plísní neobsahovala,“ doplňuje v pořadu A dost! reportér a moderátor Jan Tuna.

Ostře sledovaný pořad A dost! reportéra Jana Tuny se v posledním díle zaměřil na přítomnost nežádoucích látek v pivu. Jak ukázal test, některé testované vzorky obsahovaly zvýšené hodnoty mykotoxinů i nebezpečného furanu.

Samson tak rázně pokračuje v novém kursu poté, co jej zakoupila společnost Ab InBev, která je jedním z největších světových pivních koncernů. Mezi jeho další značky patří například Stella Artois, Budweiser či Foster´s. Česká republika jako pivní velmoc si v jeho portfoliu získává čím dál důležitější postavení, čemuž napomáhá stamilionové investování do jejích tradičních značek, jako je právě Samson.

Budějcká piva válí! Získávají jedno ocenění za druhým

Publikováno:před 5 měsíciZdroj:Budejcká Drbna

Pivo značky Samson se v červnu dočkalo už druhého výrazného úspěchu. Po stříbrné medaili, kterou získala jeho „desítka“ v soutěži Pivo roku 2017, nyní zabodovala i „dvanáctka“.

Tentokrát Samson uspěl v testu zaměřeném na přítomnost jakýchkoli nežádoucích látek, který provedla nezávislá odborná porota na nejznámější české internetové televizi Stream.cz. V pořadu A dost! dopadla „dvanáctka“ Samson na výbornou, skončila bezkonkurenčně nejlépe ze všech testovaných vzorků.

„Máme radost, že test potvrdil důraz, který klademe na kvalitu našich piv. Jsme potěšeni, že výsledky hovoří jasně v náš prospěch,“ říká generální ředitel Samsonu Daniel Dřevikovský. „Je to důkaz, že masivní investice nového vlastníka do technologie výroby piva přináší své ovoce,“ míní ředitel Samsonu.

„Vyrábíme z nejlepších surovin na trhu, jsme hrdí, že úspěšně šíříme pověst budějovického piva,“ doplňuje vedoucí laboratoře a Quality Manager pivovaru Samson Kateřina Leštinová s tím, že pochvalný prst nahoru od tvůrců pořadu A dost! je vyznamenáním pro zaměstnance pivovaru. „Samson patří k pivům, která žádné toxické produkty plísní neobsahovala,“ doplňuje v pořadu reportér a moderátor Jan Tuna.

Samson tak rázně pokračuje v novém kursu poté, co jej zakoupila společnost Ab InBev, která je jedním z největších světových pivních koncernů. Mezi jeho další značky patří například Stella Artois, Budweiser či Foster´s. Česká republika jako pivní velmoc si v jeho portfoliu získává čím dál důležitější postavení, čemuž napomáhá stamilionové investování do jejích tradičních značek, jako je právě Samson.

Zprávy z veřejně přístupných zdrojů nebo od zástupců pivovarů.19.10.2017 09:1327