Nový Kozel 0,0% se už kampaní od Triad Prague představuje v Polsku, rozšíří se do Jižní Koreje, Slovinska či Itálie.
Značka Kozel ve světě do svého portfolia k aktuálním produktům Kozel Premium Lager a Kozel Dark přidala novinku Kozel 0,0%. Ta nahradila původní Kozel Nealko, jenž obsahoval 0,5 % alkoholu. Díky úpravě receptury získala značka příležitost expandovat, produkt je už v tuto chvíli dostupný v Polsku, Finsku, Slovinsku, Chorvatsku i Jižní Koreji. K těmto zemím se příští rok přidají i Rumunsko nebo Itálie.
Kozel 0,0% je v porovnání se standardními světlými nealkoholickými pivy výjimečný svou chutí a barvou. Jedná se totiž o polotmavé pivo s rubínovou barvou. Jak dodává Ard Bossema, ředitel globálního marketingu pro Asahi Europe & International: „Bylo načase přinést 0,0% ležák, který nejenže nedělá kompromisy ve skvělé chuti a intenzitě, ale naopak ji ještě vylepšuje. I tak si ale zachovává stejný polotmavý barevný profil jako Kozel Non-Alcoholic.“
Právě barva se stala hlavním hrdinou nové mezinárodní kampaně od Triad Prague, která byla nejprve nasazena v Polsku. Vysílá se v TV, online i na sociálních sítích. Kampaň vznikla v dílně Armada Production a kromě Polska bude nasazena v dalších zemích, jako Jižní Korea, Slovinsko, Chorvatsko, Rumunsko a Itálie.
„V rámci našeho dlouhodobého kreativního konceptu příběhů z Popovic se vždy snažíme začínat u produktu samotného a pak si představit, co by se kolem něj mohlo Popovičákům stát. Velkou produktovou výhodou nového Kozla 0,0% je, vedle skvělé chuti, právě jeho unikání a lákavá rubínová barva. Ta se pak stala společně s pošťačkou hlavním hrdinou této kampaně,“ uvedl o kampani Richard Axell, kreativní ředitel v agentuře Triad, a dodal: „Ze spotřebitelského výzkumu víme, že klíčem k oblibě nového Kozla 0,0% je ho ochutnat. Díky tomu, že se jedná o polotmavé pivo, jeho chuťový profil je pro spotřebitele zajímavější, než co mohou nabídnout klasické světlé nealko ležáky. Proto jsme celou kampaň postavili tak, aby ponoukala k ochutnání.“
O produkci kampaně se postarala Armada Films. TV spot měl pod palcem dánský režisér Klaus Spendster, který pro mezinárodního Kozla točil už více videí.
Mezinárodní tým Kozla nasadil kampaň nejdříve v Polsku, kde se vysílá v TV, onlinu, na sociálních médiích a je zároveň podporována influencery. Kampaň bude nasazena také ve Finsku a v následujících letech také v Jižní Koreji, Slovinsku, Chorvatsku, Itálii a Rumunsku.
Na jednom místě
947 pivovarů
18.027 piv
10.664 pivních zpráv
Sledujte s námi
boom pivovarů
STAHUJTE
mobilní aplikaci
České pivovary
© Zdenek Vokoun
Zprávy z veřejně přístupných zdrojů nebo od zástupců pivovarů.29.04.2024 08:1210.664/10.664
Pivní novinky
Středa 1.května 2024
Dnes je svátek práce
Dnes je svátek práce
Nejnovější zprávy a informace
- 25.04.2024
Aprílový ALE je rozmanitý jako aprílové počasí - 28.04.2024
Jadrníček s Náměšťákem zazářil v prestižní soutěži. Pivní značka z Hané roste - 28.04.2024
Pro levnou plzeň se vyplatí zajet k západním sousedům - 29.04.2024
PORT 1560 v areálu krumlovského pivovaru - 29.04.2024
Pražský byt vyměnil za roubenku. Zachráněný hostinec na místo vrací život
Naposled aktualizované pivovary
Pivovar Old Cock
Haksna Brewery
Pivovar Perron
Pivovar ROTOR
1. Roudenský pivovar
Naposled aktualizovaná piva
Tahoun Houpavá
Louka Hazy Lazy 11
Haksna 18° West to West
Haksna 13° Blurry Image
U Tomana Cold IPA 13%
Nejnavštěvovanější pivovary
Pivovar Gambrinus
Pivovar Plzeňský Prazdroj
Pivovar Starobrno
Nejnavštěvovanější pivotéky
Pivovar Gambrinus
Pivovar Plzeňský Prazdroj
Pivovar Starobrno
Krása piva
Novinky
Seznamy
Galerie
Diskuse
Historie piva
Dělění piva
České pivo - České zlato Ѵ© 2013-2024 , verze portálu 2.2.2020.e, verze dat 01.05.2024 13:11
Informace obsažené na této webové stránce slouží pouze pro obecnou informovanost. Provozovatel se snaží udržovat informace aktuální a správné, ale nedává záruky jakéhokoliv druhu, výslovné nebo předpokládané, o úplnosti, přesnosti, spolehlivosti, vhodnosti nebo dostupnosti s ohledem na webové stránky nebo informace, produkty, služby či související grafiky obsažené na internetových stránkách pro jakýkoli účel.
Webové stránky tohoto serveru obsahují také odkazy na stránky jiných subjektů, přičemž provozovatel nenese zodpovědnost za obsah nebo případnou nefunkčnost těchto stránek.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah příspěvků a podkladů uvedených přispěvateli. Pokud jste přesvědčeni, že cokoli na stránkách porušuje autorská práva, která vlastníte nebo spravujete, provozovatel po ohlášení dané skutečnosti příslušné dokumenty z webových stránek neprodleně odstraní. V souladu se zákonem o ochraně osobních údajů mají uživatelé právo žádat změnu nebo smazání osobních údajů, které jsou užívány neoprávněně.
Používání webových stránek a ostatních produktů projektu „České pivo - České zlato“ je podmíněno přijetím souhlasu s využíváním souborů cookies a potvrzením plnoletosti. V případě nesouhlasu s podmínkami stránky opusťte.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah příspěvků a podkladů uvedených přispěvateli. Pokud jste přesvědčeni, že cokoli na stránkách porušuje autorská práva, která vlastníte nebo spravujete, provozovatel po ohlášení dané skutečnosti příslušné dokumenty z webových stránek neprodleně odstraní. V souladu se zákonem o ochraně osobních údajů mají uživatelé právo žádat změnu nebo smazání osobních údajů, které jsou užívány neoprávněně.
Používání webových stránek a ostatních produktů projektu „České pivo - České zlato“ je podmíněno přijetím souhlasu s využíváním souborů cookies a potvrzením plnoletosti. V případě nesouhlasu s podmínkami stránky opusťte.