Historie a současnost Pivovaru Staropramen

Ve druhé polovině 19. století začali obyvatelé pražského předměstí Smíchov pociťovat, že jim chybí pivo. Vařilo se jen v centru, což nestačilo. I vzchopili se smíchovští podnikatelé k činu a 23. října 1869 založili na vltavském břehu akcionářský pivovar. Stojí tam a vaří dodnes. Už za tři roky otevřeli na dvoře restauraci Na verandách. Také je tam dodnes a můžete do ní zaskočit.

● Proslulé jméno Staropramen dostal pivovar až v roce 1913 po jednom ze svých piv. Prosperoval a v roce 1932 už byl největším výrobcem pěnivého moku u nás. pivovarTen pravý kvas však měl teprve přijít. V předválečných letech 1933 až 1937 došlo k boomu. Vše se zvětšovalo a modernizovalo. Například přibyly varny a sudy nahradily ocelové tanky.

● Jenže vypukla válka a ta výrobě ani chvílím u půllitrů nepřeje. Přišel mír a s ním další rána – znárodnění. Staropramen byl začleněn do národního podniku Pražské pivovary. Ovšem pivo si Čechům netroufne vzít žádný režim… Na sklonku padesátých let se na své místo vrátily měděné kádě, které byly ukryty před nacisty. V roce 1960 překročila produkce milion hektolitrů za rok. A milionů přibývalo.

● Po revoluci v roce 1989 se národní podnik vrátil do podoby akciové společnosti. Proběhla monstrózní rekonstrukce, byla instalována jedna z nejlepších a největších varen v Evropě. Zvládne 3 000 000 hektolitrů piva ročně. Dnes je Staropramen součástí pivovarské skupiny MolsonCoors, vývozcem do 30 zemí a významnou hybnou silou pražského společenského života. Jeho curriculum vitae píšete i vy. Tak v sobě napěňte nějakou tu kapitolku. A ať má říz!
Zdroj:Stránky Pivovaru Staropramen, 2016


Více na stránkách pivovaru

Nový Staropramen Extra Chmel potěší milovníky hořkých ležáků

Publikováno:včeraZdroj:Tojesenzace.cz

Staropramen představuje ležák Extra Chmel, první pivo z dílny smíchovského pivovaru, které je chmeleno v různých fázích výroby jedinou odrůdou chmele. Díky této metodě vynikne hořkost a aroma české odrůdy chmele Premiant. Staropramen tímto krokem reaguje na oblibu hořkých, chuťově výrazných piv. V obchodech a vybraných provozovnách bude novinka k dostání od druhé poloviny dubna.

Staropramen Extra Chmel navazuje na svého úspěšného předchůdce Staropramen Extra Chmelenou 12, kterou na Smíchově poprvé uvařili jako limitovanou várku u příležitosti Dnů českého piva. Odezva milovníků piva byla více než pozitivní, proto se ležák stal součástí stále pivní nabídky.

„V loňském roce jsme se rozhodli původní recepturu inovovat,“ vysvětluje Jan Špaček, vrchní sládek pivovaru Staropramen a pokračuje: „Použili jsme metodu single hop. To znamená, že jsme k chmelení využili jedinou odrůdu chmele. Vybrali jsme odrůdu Premiant, kterou jsme využili nejen na varně v různých fázích chmelovaru, ale i pro chmelení za studena. Díky tomu získal Staropramen Extra Chmel svůj typický charakter, intenzivní chmelovou hořkost i osobité aroma.“ Výsledkem je dobře pitelný ležák s plnou chutí a vyšší vyváženou hořkostí vybízející k dalšímu napití. Jedná se o pivo s nejvyšší hořkostí v portfoliu ležáků z dílny pivovaru Staropramen.

V obchodech bude Extra Chmel k dostání v plechovkách a ve vybraných provozovnách si jej budou moci hosté vychutnat na čepu. Možnost otestovat tuto novinku budou mít i návštěvníci oblíbené akce Výčep pod komínem, která proběhne 25.dubna od 17 hodin na dvoře pivovaru Staropramen.

Pivovary Staropramen se řadí mezi nejlepší zaměstnavatele roku 2024 v Česku

Publikováno:před 3 dnyZdroj:Pivovar StaropramenAutor:Markéta Friedl, PR

Společnost Pivovary Staropramen obdržela dvě prestižní ocenění v HR oblasti. Nejenže obhájila mezinárodní certifikaci Top Employer 2024, zabodovala také mezi studenty v českém žebříčku TOP Zaměstnavatelé 2024, kde v kategorii Spotřebitelský průmysl stoupla hned o dvě příčky na osmé místo. Ocenění Top Employer je každoročně udělováno firmám, které svým zaměstnancům poskytují kvalitní pracovní prostředí a zároveň v této oblasti trvale usilují o další rozvoj. TOP Zaměstnavatele již tradičně vybírají vysokoškoláci a studenti středních škol.

Pivovary Staropramen obhájily ocenění Top Employer
Certifikát Top Employer uděluje organizace Top Employers Institute, která se již od roku 1991 věnuje důslednému a nezávislému hodnocení zaměstnavatelů po celém světě. Tento detailní průzkum se zaměřuje na šest oblastí, které se dále skládají z 20 podoblastí jako je HR strategie, pracovní prostředí, získávání talentů, vzdělávání, diverzita, rovnost, inkluze a další. Program již certifikoval a ocenil více než 2 300 Top zaměstnavatelů ve 121 zemích na pěti kontinentech. Organizace zároveň poskytuje užitečné rady, doporučení a návody, aby pomohla společnostem dosahovat vyššího standardu v péči o zaměstnance.

Pivovary Staropramen poprvé certifikát Top Employer Česká republika získaly v roce 2023 a zařadily se tak po bok ostatních zemí ze skupiny Molson Coors Beverage Company z regionu střední a východní Evropy Toto ocenění obdržely i jiné přední firmy napříč odvětvími.

Ocenění Top Employer Česká republika 2024 je pro společnost Pivovary Staropramen dalším důležitým milníkem v její dlouhé a bohaté historii. „Jsme nadšeni, že se nám podařilo získat tak významné ocenění. Potvrzuje to, že se v personální oblasti ubíráme správnou cestou a že lidé jsou pro nás opravdu na prvním místě. Díky jejich angažovanosti, kreativitě a oddanosti patří naše značky mezi nejoblíbenější nejenom v Česku, ale i ve světě,“ uvádí Lucie Benešová, HR ředitelka společnosti Pivovary Staropramen.

Certifikát Top Employer je nejen odměnou za dosavadní úspěchy, ale také motivací do budoucna. Titul musejí společnosti každoročně obhajovat. „Ocenění Top Employer Česká republika 2024 je pro nás nejen zadostiučiněním, ale i velkým závazkem do budoucna. Naším cílem je samozřejmě na letošní úspěch navázat a certifikát si dlouhodobě udržet. Věříme, že cenná zpětná vazba, kterou jsme díky certifikaci získali, nám v našem úsilí pomůže,“ dodává Lucie Benešová.

Společnost boduje i u studentů
Každoročně sestavovaný žebříček TOP Zaměstnavatelé vzniká na základě vnímání zaměstnavatelů studenty středních a vysokých škol. Ve 13. ročníku této prestižní a na českém trhu unikátní studie hlasovalo celkem 11 416 studentů českých vysokých škol a 4 118 středoškoláků. Sběr dat probíhal od 2. října do 15. prosince 2023 formou online dotazníku, který sestavila a vyhodnotila Asociace studentů a absolventů ve spolupráci s výzkumnou agenturou NIQ.

Ocenění Top Zaměstnavatel 2024 je pro společnost Pivovary Staropramen dalším důležitým ukazatelem, že je pro mladé lidi stále atraktivnějším místem, kde by chtěli pracovat. „Věříme, že k tomuto posunu přispěly naše loňské aktivity zaměřené na studenty. Již tradičně se jednalo o exkurze a studentské praxe jak na Smíchově, tak v Ostravě. Zároveň jsme v loňském roce navázali bližší spolupráci s Českou zemědělskou univerzitou v Praze (ČZU), kde studenti zpracovávali případové studie v oblasti HR, pravidelně jsme přednášeli na téma diverzity managementu, udržitelného přístupu k podnikání a podobně,“ uzavírá Lucie Benešová.

Staropramen spouští kampaň 12. hráč

Publikováno:před 9 dnyZdroj:Pivovar StaropramenAutor:Markéta Friedl, PR

Staropramen je hrdým partnerem České fotbalové reprezentace. S nastupující pivní sezonou a blížícím se mistrovstvím Evropy ve fotbale spouští kampaň 12. hráč. Ta ukazuje, že fanoušci, kteří si rádi vychutnají kvalitní pivo, k fotbalu prostě neodmyslitelně patří. Značka při této příležitosti vydává i limitovanou fotbalovou edici plechovkového piva Staropramen 12. K dispozici bude v obchodech od druhé poloviny května a objeví se na ní zástupci fotbalové reprezentace.

Nový spot bude k vidění v TV i na sítích
Staropramen ke kampani natočil nový reklamní spot, který je o fotbale, pivu a české povaze. „Staropramen dlouhodobě prezentujeme jako značku oslavující českou náturu, není to jinak ani u nového spotu,“ říká David Zappe, marketingový ředitel společnosti Pivovary Staropramen. „Pracujeme s českou houževnatostí, jsme nad věcí, trošičku ironičtí sami k sobě. Důležité je zůstat pozitivní: ať už je to jakkoliv, my to zvládneme,“ popisuje Pavla Ličková, brand manager. Připomíná, že Češi se nevzdávají, ať už se zrovna daří nebo ne. A neplatí to jenom o fotbale.

Ve spotu jsou kromě hlavního aktéra Hynka Čermáka k vidění i fotbalové hvězdy Tomáš Souček, Jindřich Staněk a Tomáš Holeš nebo sládci Staropramenu – Jan Řehůřek, Jan Špaček, Rudolf Schaffer, Marek Hrdlička a Michal Meduna.

Reklamní spot je k vidění v televizi i na sociálních sítích od 8. dubna. Kampaň také poběží v online, tisku, rádiu, PR, directu, instore a AR/VR, a to až do srpna 2024.
Odkaz na spot na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=V4iWyMF8MGk

Staropramen spouští před fotbalovým Eurem kampaň Dvanáctý hráč

Publikováno:před 10 dnyZdroj:MediaGuru.cz

S blížícím se mistrovstvím Evropy ve fotbale startuje Staropramen novou kampaň 12. hráč.
S nastupující pivní sezonou a blížícím se mistrovstvím Evropy ve fotbale spouští Staropramen, partner České fotbalové reprezentace, novou kampaň s názvem 12. hráč. Ta ukazuje, že fanoušci, kteří si rádi vychutnají kvalitní pivo, k fotbalu neodmyslitelně patří. Značka při této příležitosti vydává i limitovanou fotbalovou edici plechovkového piva Staropramen 12. K dispozici bude v obchodech od druhé poloviny května a objeví se na ní zástupci fotbalové reprezentace.

V kampani využije Staropramen nový reklamní spot, který je o fotbale, pivu a české povaze. „Staropramen dlouhodobě prezentujeme jako značku oslavující českou náturu, není to jinak ani u nového spotu,“ říká David Zappe, marketingový ředitel společnosti Pivovary Staropramen.

„Pracujeme s českou houževnatostí, jsme nad věcí, trošičku ironičtí sami k sobě. Důležité je zůstat pozitivní: ať už je to jakkoliv, my to zvládneme,“ popisuje Pavla Ličková, brand manager značky Staropramen. Připomíná, že Češi se nevzdávají, ať už se zrovna daří, nebo ne. A neplatí to jenom o fotbale.

Ve spotu jsou kromě hlavního aktéra Hynka Čermáka k vidění i fotbalisti Tomáš Souček, Jindřich Staněk a Tomáš Holeš nebo sládci Staropramenu – Jan Řehůřek, Jan Špaček, Rudolf Schaffer, Marek Hrdlička a Michal Meduna.

Reklamní spot je od 8. dubna k vidění v televizi i na sociálních sítích. Kampaň poběží také na internetu, v tisku, rádiu, PR, directu, instore a AR/VR, a to až do srpna 2024.

Pod kreativou je podepsána agentura WMC Grey. Produkci zajistila společnosti Boogie Films, režie se ujal Tomáš Bařina. Média má na starosti OMD, o PR se stará DFMG.

Pivovary Staropramen se svými značkami bodovaly v odborné soutěži PIVEX

Publikováno:před 17 dnyZdroj:Pivovar StaropramenAutor:Markéta Friedl, PR

Piva Staropramen 12 a Braník Světlý letos získala ocenění na 32. ročníku odborné pivovarské soutěže PIVEX v konkurenci 42 vzorků ve dvou kategoriích.

Pivovary Staropramen se již tradičně účastnily odborné degustační soutěže Zlatý pohár PIVEX. V letošním 32. ročníku získaly značky společnosti rovnou dvě ocenění. Braník Světlý se v kategorii Světlá výčepní piva umístil na druhém místě a Staropramen 12 získala bronz mezi světlými ležáky.

„Kvalita našich piv je pro nás na prvním místě. Máme o to větší radost, když můžeme na úspěchy z předchozích let kontinuálně navázat. Další dvě medaile dokazují, že naše pivo dlouhodobě patří k těm, které odborníci oceňují. Doufáme, že k tomuto úspěchu v budoucnu přidáme ještě další z jiných pivovarských klání, a rozšíříme tak bohatou sbírku odborných ocenění, která jen potvrzují vysokou kvalitu a standard našich piv,“ komentuje úspěch Jan Špaček, vrchní sládek pivovaru Staropramen.

PIVEX je nejstarší odbornou degustační soutěží piv s více než 30letou tradicí. Mezi odborníky je řazena do pozice nejprestižnějšího a nejvýznamnějšího oborového degustačního hodnocení piva v Česku. Hlavními hodnotícími kritérii jsou při degustaci chuť, plnost, vůně, říz, hořkost a další vlastnosti piva nebo příznaky podle chuťových, čichových i vizuálních zjištění odborných degustátorů. Součástí hodnocení jsou i laboratorní rozbory a senzorická hodnocení.

Staropramen spouští prodej Nealka s vylepšenou recepturou

Publikováno:před 25 dnyZdroj:Pivovar StaropramenAutor:Markéta Friedl, PR

Staropramen reaguje na rostoucí poptávku po nealkoholických variantách piva a uvádí na trh Nealko s novou recepturou. To má plnější chuť, je vyvážené a chmelově hořké i díky české odrůdě chmele Sládek z žatecké oblasti. Řadí se mezi nejvíce hořká nealkoholická piva od velkých pivovarů.

Poptávka po nealkoholických pivních alternativách roste. Trend souvisí s proměnou životního stylu. Lidé různých věkových skupin jsou dnes daleko aktivnější, sportují, cestují, více se zajímají o zdravý životní styl. Přesto si rádi vychutnají nápoj na bázi piva. „Nealkoholické pivo nyní tvoří už 4 % celkové konzumace piva v Česku. Na popularitě také stoupají piva s vyšší hořkostí a plnější chutí. Přicházíme tak s novou, vylepšenou recepturou,“ říká Jan Špaček, vrchní sládek pivovaru Staropramen. Dodává, že se receptura v rámci slepého produktového testu stala nejlepší volbou pro spotřebitele, kteří již Staropramen Nealko pili, ale i pro ty, kteří preferovali jiné značky. Osmdesát šest procent z několika set konzumentů tak v testu hodnotilo nové Nealko jako lepší nebo minimálně stejně dobré jako to původní.

Nový Staropramen Nealko má o dvě jednotky vyšší hořkost než většina široce dostupných nealkoholických piv na českém trhu. Za ni i intenzivnější chmelové aroma vděčí zejména chmelu Sládek z žatecké oblasti.

Novinku spotřebitelé mohou v obchodech a provozovnách zakoupit od března. K dostání je v čepované formě, ve vratných lahvích i ve stále oblíbenějších plechovkách. V průběhu Velikonoc se ve vybraných regionech budou moci s novinkou setkat i někteří řidiči, a to v rámci preventivní akce „Řídím, piju nealko pivo“. Jedná se o společný projekt Českého svazu pivovarů a sladoven, Policie ČR a Besipu.

Pivovary Staropramen letos plánují dosáhnout počtu 60 certifikovaných provozoven

Publikováno:před měsícemZdroj:Pivovar StaropramenAutor:Markéta Friedl, PR

Pivovary Staropramen v prvním roce projektu Certifikace provozoven dosáhly svého cíle a udělily 30 certifikátů kvality. Letos plánují jejich počet zdvojnásobit. Jelikož jsou nároky zákazníků stále vyšší, zájem ze strany provozovatelů je obrovský. Certifikát je totiž zárukou, že jejich provozovna nabízí nejen skvěle ošetřené pivo, ale i znalosti o tomto nápoji.

Společnost Pivovary Staropramen se dlouhodobě věnuje podpoře hospod a restaurací a usiluje o to, aby se pivo ke konzumentům dostávalo v té nejlepší kvalitě. Proto v minulém roce zahájila projekt na podporu kvality čepovaného piva. Certifikaci provádí obchodní sládci, kteří loni udělili prvních 30 certifikátů. Letos by osvědčení mohlo získat dalších 30 provozoven, jejichž vytipování probíhá na základě pevně stanovené mechaniky. Cílem programu je certifikovat restaurace, které budou sloužit jako referenční provozovny pro obchodní partnery, ale i konzumenty. Zájem o certifikace je veliký. „Naším cílem je vybrat provozovny, které v oblasti kvality péče o pivo dlouhodobě vynikají,“ vysvětluje obchodní sládek Marek Hrdlička.

Své kvality musí provozovna pravidelně prokazovat při namátkových kontrolách, které probíhají zhruba čtyřikrát ročně, nad rámec obvyklých návštěv sládků či obchodních zástupců. „Pokud zjistíme nedostatky nebo realita neodpovídá našim představám a standardům kvality, provozovna dostane příležitost je napravit. V případě, že by se problém opakoval, certifikaci odebereme a daný podnik bude muset znovu usilovat o její získání,“ doplňuje Vojtěch Slivoň, další ze 4 obchodních sládků Pivovarů Staropramen.

Certifikace není jen o čistých trubkách
Obchodní sládci se v průběhu procesu certifikace zaměřují na komplexní vzdělávání personálu ve všech oblastech spojených s pivním zážitkem. „Základem jsou samozřejmě vhodné skladovací podmínky, údržba výčepního zařízení a správná technika čepování piva. Důležité je ale také prostředí, ve kterém hosté pivo konzumují a odborné znalosti personálu. Ten by měl být schopen hostům doporučit vhodné pivo a vysvětlit rozdíly mezi různými druhy i samotný proces výroby,“ vysvětluje Vojtěch Slivoň.

Návštěva restaurace by měla být zážitkem
Certifikát díky důsledným školením, přísným podmínkám a pravidelným kontrolám slouží jako záruka kvality. Návštěva provozovny by pro hosty měla být především zážitkem. „Není potřeba nabízet něco exotického či speciálního. Mnohdy stačí hezké a čisté prostředí, příjemný personál, dobré jídlo a kvalitně ošetřené pivo. Když si hosté odnesou pozitivní zkušenost a důvod se vracet, jsou ochotni si i připlatit,“ říká Marek Hrdlička. Sládek také doporučuje vyvarovat se přílišným experimentům a míchání stylů: „Každá restaurace či hospoda by měla mít svůj styl. Pokud máte typickou českou pivnici, nabídněte návštěvníkům raději utopence a další tradiční pokrmy z české kuchyně než chobotnici nebo pizzu. Na to si mohou zajít jinam. Od vás očekávají, že bude prostor a duch restaurace ladit s nabídkou, tedy že zde dostanou dobré pivo a národní klasiku. Může se to zdát jako samozřejmost, ale stále platí, že v jednoduchosti je krása.“

Obchodní sládci jako poradci i zdroj inspirace
Obchodní sládci jako skuteční partneři v podnikání nabízejí provozovatelům know-how v různých oblastech od výběru pivního menu a tvorby konceptu provozovny, až po výběr vhodných pokrmů a doprovodné akce. Masopustní party či oslava dne svatého Patrika přiláká nové hosty a je zpestřením pro ty stálé. Spojením s pivními speciály či sezónním menu je možné vytvořit unikátní zážitek. „Abychom provozovatelům s těmito akcemi mohli pomoct, je nutné, aby si důležitost kvalitního servisu uvědomovali samotní majitelé. Jejich práce je také musí bavit,“ upozorňuje Vojtěch Slivoň.

Kromě personálu pak obchodní sládci ve vybraných provozovnách vzdělávají také veřejnost, a to formou besed a workshopů. Při nich například představují nové pivní speciály nebo radí, jak poznat správně ošetřené a načepované pivo. Sládci se ale nebojí partnerským restauracím pomoct ani v dalších oblastech. „Když jsme měli prezentaci správného čepování a servírování, přišla do hospody spousta lidí a personál nestíhal obsluhovat tak, aby to nebylo na úkor kvality. Postavili jsme se proto za pípu sami, a pomohli tak obsluze standard kvality udržet,“ uzavírá Marek Hrdlička.

Staropramen podporuje svou „legendární desítku"

Publikováno:před 7 měsíciZdroj:MediaGuru.cz

Staropramen 10 podporuje mediální kampaní uvedení piva Staropramen 10, které vychází z receptury z roku 1877.

Pivovary Staropramen uvedly na trh pivo s názvem Staropramen 10, které vychází z receptury z roku 1877. V červnu bylo pokřtěno na akci Výčep pod komínem, během léta se pak objevilo na festivalech, v obchodech a restauracích. V současnosti ho podporuje kampaň v TV, digitálu, místě prodeje i prostřednictvím PR. Novinku bude možné ochutnat i v rámci tradiční akce Dny českého piva (20.9.-30.9. 2023). Spot vytvořila agentura WMC Grey, o média se postarala OMD, PR zajišťuje DFMG.

Staropramen 10 oslavuje legendární počin sládka Trnky

Publikováno:před 10 měsíciZdroj:Pivovar StaropramenAutor:Denisa Mylbachrová, PR

Staropramen uvádí na trh pivo s názvem Staropramen 10, které vychází z originální receptury z roku 1877. Staropramen 10 byla pokřtěna ve čtvrtek 8. června na Výčepu pod komínem na dvoře pivovaru Staropramen. Během léta se objeví na festivalech i v restauracích a obchodech.

V zemích Koruny České bylo v 19. století zvykem vařit zejména těžké nefiltrované ležáky a piva s vyšší stupňovitostí. Ta však nebyla dostupná široké veřejnosti. Předchůdce dnešního pivovaru Staropramen, Akcionářský pivovar na Smíchově, na tuto situaci zareagoval uvařením nového typu piva. V roce 1877 tak na Smíchově vznikla první desítka, která byla ryze česká, široce dostupná, chutná a lehká.

Vyvážená Staropramen 10 s plnější chutí
Vylepšená Staropramen 10 vychází z původní receptury „Desítka, kterou v roce 1877 uvařil sládek Michael Trnka, byla velmi ceněná nejen kvůli dostupnosti, ale i pitelnosti a vyváženosti chuti. Tyto parametry splňuje i nová Staropramen 10, u které její lehkou sladovou chuť doprovází jemná hořkost, která je v souladu s příjemným chmelovým aroma,“ vysvětluje Jan Špaček, vrchní sládek pivovaru Staropramen, a dodává, že i přes stále trvající oblibu ležáků mají desítky na pivním trhu své nezaměnitelné místo.

Originální Desítka si získala své místo u hostinských, pivovarských odborníků,
a především široké veřejnosti. „Podíváme-li se do historie, i přes pokračující hospodářskou krizi obliba původní Desítky rostla. Výstav piva se během dvou dekád zdvojnásobil, což bylo tehdy nevídané. Na dostupnou kvalitu slyšeli lidé i před 150 lety a platí to i dnes. Proto neustále inovujeme a vylepšujeme technologie i receptury, poctivý základ ale zůstává,“ okomentoval David Zappe, marketingový ředitel společnosti Pivovary Staropramen.

To pravé letní osvěžení
Staropramen 10 byla ve čtvrtek 8. června pokřtěna na tradiční akci Výčep pod komínem na dvoře pivovaru Staropramen. Kombinaci lehkosti a plnější chuti určitě ocení
i návštěvníci letních festivalů a dalších akcí. Jako první ji mohli ochutnat ti na Rock For People. Postupně se také začne objevovat v hospodách, restauracích a obchodech, kde nahradí světlé výčepní pivo Staropramen Smíchov. Ochutnat ji budou moci i návštěvníci O2 areny.

Hollywoodský herec je novým ambasadorem Staropramenu

Publikováno:před 12 měsíciZdroj:CzechCrunchAutor:Vojtěch Sedláček

Hvězda, kterou zná celý svět coby Legolase či Willa Turnera, má k Česku silný vztah. To platí i o pivu, které bude nyní propagovat nejen u nás.
Díky natáčení seriálu Carnival Row strávil herec Orlando Bloom poměrně dost času i v České republice. A jak naznačovaly jeho instagramové příspěvky z četných cyklistických vyjížděk do místních kopců, krásy naší země poznával opravdu důkladně. Z věčného šlapání je žízeň, kterou tehdy hollywoodská hvězda nejspíše hasila i českým pivem. A to Bloomovi dost možná zachutnalo natolik, že nyní kývnul na nabídku stát se oficiálním ambasadorem pivovaru Staropramen.

Bloom si za svou hereckou kariéru střihl mnoho velkých rolí, často v historických či fantasy spektáklech. Většina diváků jej má zafixovaného coby elfa Legolase z adaptace Tolkienova Hobita a Pána prstenů. Zářil však také ve snímcích Království nebeské, Troja a opomenout nemůžeme ani roli Willa Turnera v Pirátech z Karibiku či právě v Česku natáčený seriál Carnival Row.

Nyní se hollywoodská hvězda stala také novým oficiálním ambasadorem značky Staropramen, jejíž jméno bude prostřednictvím reklamního spotu a kampaní na sociálních sítích šířit do celé Evropy.

„Do Prahy jsem se zamiloval, když jsem tu pár let žil a pracoval. Je to nádherné město plné úžasných lidí, ale pokud jde o pivo, je těžké je uspokojit. Staropramenu se to daří již více než sto let, což naznačuje, jak je dobrý,“ pochvaluje si v tiskové zprávě Bloom, který v Praze strávil přibližně pět let.

Zapojení hollywoodské superstar a velvyslance dobré vůle UNICEFu do propagace Staropramenu je podle zástupců holdingu Molson Coors, pod který smíchovský pivovar spadá, součástí doposud největší investice, kterou chce společnost podpořit růst Staropramenu coby jedné ze svých hlavních značek, s níž chce nyní prorazit na nové trhy.

Celá kampaň, již Bloom natáčel opět v Praze, by se měla zaměřit na bohatou historii Staropramenu. Ta se píše od roku 1867. Bloom by měl ve spotu hovořit o svých vazbách na Prahu a silné pivní kultuře charakteristické pro celou Českou republiku. Diváky by měl zavést na některá z nejkrásnějších míst hlavního města a více poodhalit i některá tajemství Staropramenu. Která? Na to Bloom odpoví až v samotném reklamním spotu.

Zprávy z veřejně přístupných zdrojů nebo od zástupců pivovarů.19.04.2024 09:51223