Historie a současnost pivovaru Zlatovar

Žádné informace o pivovaru.

Chcete pivovar? Heineken jeden český prodává, a celkem levně

Publikováno:před rokemZdroj:MarketingSales.cz

Pivovarnická skupina Heineken prodává pět let nevyužívaný areál pivovaru v Krásném Březně. Odhadní cena zní 20 milionů korun.

Pivovarnický koncern Heineken, který u nás vlastní pivní mj. značky Krušovice, Starobrno, Zlatopramen nebo Březňák, prodává tříhektarový areál historického pivovaru v Ústí nad Labem - Krásném Březně s osmi budovami. Výběrové řízení na koupi bývalého pivovaru vyhlásila v těchto dnech realitní a dražební společnost Naxos. Doporučená kupní cena areálu je 20 milionů korun. První kolo výběrového řízení se uzavírá 13. dubna.

Šlechtický pivovar v Krásném Březně byl postaven v roce 1642. Na začátku 20. století tamní sládci vařili celkem 16 značek piva, včele se Zlatopramenem. V roce 2011 přesunul majitel pivovaru, koncern Heineken, výrobu do nedalekého Velkého Března, které je domovským sídlem značky Březňák, potažmo dalších pivovarů skupiny.

Naxos dnes v někdejším pivovaru vidí především jiné formy využití než je vaření piva: "K jeho velkým výhodám patří i to, že je napojený vlečkou na železniční koridor Ústí nad Labem - Děčín a dále do Hamburku. Areál nabízí široké spektrum využití - mimo jiné to může být skladování třeba ovoce a zeleniny s minimálními náklady na chlazení. Sloužit může také jako překladiště kontejnerů, jako obchodní či administrativní centrum, ale také by tu byla možná bytová výstavba. A atmosféra ojedinělé sladovny, staré varny a ležáckých sklepů zase vybízí ke zbudování komunitního centra," uvádí Martin Stibor z Naxosu.

Zprávy z veřejně přístupných zdrojů nebo od zástupců pivovarů.23.02.2016 19:461